Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy NISSENS do Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie)

Układ Wydechowy ESEN SKV Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) ESEN SKV
Układ Wydechowy FA1 Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) FA1
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy NISSENS Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) NISSENS
Układ Wydechowy ABAKUS Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) ABAKUS
Układ Wydechowy AJUSA Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) AJUSA
Układ Wydechowy AKS DASIS Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) AKS DASIS
Układ Wydechowy AVA QUALITY COOLING Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Układ Wydechowy BORGWARNER Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) BORGWARNER
Układ Wydechowy BOSCH Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) BOSCH
Układ Wydechowy DIEDERICHS Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) DIEDERICHS
Układ Wydechowy DRI Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) DRI
Układ Wydechowy ELRING Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) ELRING
Układ Wydechowy ELSTOCK Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) ELSTOCK
Układ Wydechowy EPS Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) EPS
Układ Wydechowy FACET Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) FACET
Układ Wydechowy FEBEST Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) FEBEST
Układ Wydechowy HART Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) HART
Układ Wydechowy HC-CARGO Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) HC-CARGO
Układ Wydechowy HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Wydechowy HOFFER Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) HOFFER
Układ Wydechowy KW Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) KW
Układ Wydechowy LUCAS Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) LUCAS
Układ Wydechowy MAHLE Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) MAHLE
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METALCAUCHO Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Wydechowy METZGER Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) METZGER
Układ Wydechowy MOTAIR TURBO Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) MOTAIR TURBO
Układ Wydechowy NRF Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) NRF
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Układ Wydechowy SIDAT Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) SIDAT
Układ Wydechowy SWAG Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) SWAG
Układ Wydechowy THERMOTEC Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) THERMOTEC
Układ Wydechowy TMI Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) TMI
Układ Wydechowy TOPRAN Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) TOPRAN
Układ Wydechowy TRISCAN Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) TRISCAN
Układ Wydechowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy VAICO Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) VAICO
Układ Wydechowy VALEO Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) VALEO
Układ Wydechowy VAN WEZEL Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Wydechowy VEMO Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) VEMO
Układ Wydechowy VICTOR REINZ Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) VICTOR REINZ
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Układ Wydechowy WALKER Bmw 2 kabriolet (F23) M 235 i kabriolet 326KM, 240kW, benzyna (2014.11 - obecnie) WALKER
Producent:NISSENS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NISSENS
4.7 (7 ocen)
Kod produktu:
96450
dostępny
4.7 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
96450
Jednostka:
szt
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony powietrzem
Długość sieci [mm]:  495
Szerokość sieci [mm]:  133
Głębokość sieci [mm]:  98
Materiał zbiornika wody (chłodnica):  Tworzywo sztuczne
Materiał żeber chłodzących:  Aluminium
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące lutowane
Do 100 dni na zwrot
423,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Przepalony tłumik samochodowy. Objawy i skutki usterki

Jak radzić sobie z przepalonym tłumikiem samochodowym? Jak wyglądają objawy i skutki podobnej usterki?

Przepalony tłumik samochody to zjawisko częste w starych, zaniedbanych samochodach, ale nie tylko. Czasem, a może wręcz coraz częściej, do przepalenia tłumika dochodzi w autach relatywnie nowych. Z jakich powodów? Jak radzić sobie z podobną usterką?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze