Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy DELPHI do Bmw 3 coupe (E92) M3 GTS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2007.03 - 2013.12)

Układ Wydechowy DENSO Bmw 3 coupe (E92) M3 GTS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2007.03 - 2013.12) DENSO
Układ Wydechowy FA1 Bmw 3 coupe (E92) M3 GTS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2007.03 - 2013.12) FA1
Układ Wydechowy ABAKUS Bmw 3 coupe (E92) M3 GTS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2007.03 - 2013.12) ABAKUS
Układ Wydechowy DELPHI Bmw 3 coupe (E92) M3 GTS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2007.03 - 2013.12) DELPHI
Układ Wydechowy ELRING Bmw 3 coupe (E92) M3 GTS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2007.03 - 2013.12) ELRING
Układ Wydechowy FEBEST Bmw 3 coupe (E92) M3 GTS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2007.03 - 2013.12) FEBEST
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Bmw 3 coupe (E92) M3 GTS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2007.03 - 2013.12) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy HART Bmw 3 coupe (E92) M3 GTS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2007.03 - 2013.12) HART
Układ Wydechowy HC-CARGO Bmw 3 coupe (E92) M3 GTS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2007.03 - 2013.12) HC-CARGO
Układ Wydechowy HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 coupe (E92) M3 GTS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2007.03 - 2013.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Wydechowy METZGER Bmw 3 coupe (E92) M3 GTS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2007.03 - 2013.12) METZGER
Układ Wydechowy MEYLE Bmw 3 coupe (E92) M3 GTS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2007.03 - 2013.12) MEYLE
Układ Wydechowy SWAG Bmw 3 coupe (E92) M3 GTS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2007.03 - 2013.12) SWAG
Producent:DELPHI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
4.3 (6 ocen)
Kod produktu:
ES20555-12B1
dostępny
4.3 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
ES20555-12B1
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Sonda lambda szerokopasmowa
Sonda lambda:  Ogrzewana
Do 100 dni na zwrot
284,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Jedną z podstawowych funkcji układu wydechowego jest zminimalizowanie hałasu wytwarzanego przez silnik, ale nawet całkowicie sprawny wydech potrafi być źródłem niepotrzebnych dźwięków. Co jest ich przyczyną? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Czujnik liniowy A/F - rodzaj czujnika tlenu. Czym jest, jak działa i do czego służy?

Czujnik liniowy A/F, czyli nowy rodzaj czujnika tlenu. Czym jest, jak działa i do czego jest wykorzystywany?

Aż trudno sobie wyobrazić to, jak wyglądałoby życie przeciętnego kierowcy (i nie tylko), gdyby nie sondy lambda. Te niewielkie czujniki dbają nie tylko o samochody, ale i o nas samych. A teraz, dzięki wprowadzeniu czujników A/F, potrafią jeszcze więcej. Co dokładnie?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze