Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy LUCAS do Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01)

Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy VAICO Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) VAICO
Układ Wydechowy BIRTH Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) BIRTH
Układ Wydechowy BOSCH Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) BOSCH
Układ Wydechowy FA1 Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) FA1
Układ Wydechowy JP GROUP Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) JP GROUP
Układ Wydechowy MAXGEAR Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) MAXGEAR
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy DELPHI Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) DELPHI
Układ Wydechowy DT SPARE PARTS Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) DT SPARE PARTS
Układ Wydechowy DYS Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) DYS
Układ Wydechowy EUROREPAR Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) EUROREPAR
Układ Wydechowy HC-CARGO Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) HC-CARGO
Układ Wydechowy LUCAS Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) LUCAS
Układ Wydechowy METALCAUCHO Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) METALCAUCHO
Układ Wydechowy MOBILETRON Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) MOBILETRON
Układ Wydechowy QUINTON HAZELL Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) QUINTON HAZELL
Układ Wydechowy SWAG Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) SWAG
Układ Wydechowy TEDGUM Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) TEDGUM
Układ Wydechowy TRICLO Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) TRICLO
Układ Wydechowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy VEMA Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) VEMA
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Bmw 3 (E30) M3 EVO II 2.5 sedan 238KM, 175kW, benzyna (1990.01 - 1992.01) WALKER PRODUCTS
Producent:LUCAS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LEB123
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LEB123
Ciężar [kg]:  0,136
Wymiar gwintu:  18mm
Długość kabli:  500
Ilość biegunów:  3
Techniczny numer informacyjny:  Sensor Type:Zirconia
Sonda lambda:  Sonda lambda
Ciężar netto [kg]:  0,112
Ciężar netto [kg]:  0,2
Do 100 dni na zwrot
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LEB5010
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LEB5010
Ciężar [kg]:  0,136
Długość kabli:  620
Ilość biegunów:  3
Kolor obudowy:  Czarny
Kształt obudowy wtyczki:  Okrągły
Sonda lambda:  Sonda regulacyjna
Ciężar netto [kg]:  0,112
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Samochód dymi na niebiesko. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci niebieski dym?

Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?

Z wszystkich barw dymu dobywających się z rury wydechowej naszego auta, najgorszą możliwą zapowiedzią jest dym w kolorze niebieskim – niebieskim, niebieskawym lub szaro-niebieskim. Dlaczego właśnie ten? Ponieważ może to oznaczać awarię bardzo kosztowną w naprawie, a w starszych samochodach wręcz nieopłacalną. Co to za awaria?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze