Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy ELRING do Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy WALKER Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) WALKER
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy HART Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) HART
Układ Wydechowy VAICO Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) VAICO
Układ Wydechowy JP GROUP Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) JP GROUP
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy BIRTH Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) BIRTH
Układ Wydechowy FA1 Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) FA1
Układ Wydechowy TOPRAN Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) TOPRAN
Układ Wydechowy AJUSA Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) AJUSA
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy ASSO Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) ASSO
Układ Wydechowy AUTOMEGA Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) AUTOMEGA
Układ Wydechowy BGA Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) BGA
Układ Wydechowy CORTECO Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) CORTECO
Układ Wydechowy ELRING Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) ELRING
Układ Wydechowy GLASER Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) GLASER
Układ Wydechowy GSP Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) GSP
Układ Wydechowy HC-CARGO Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) HC-CARGO
Układ Wydechowy IMASAF Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) IMASAF
Układ Wydechowy LEMFÖRDER Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) LEMFÖRDER
Układ Wydechowy METALCAUCHO Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) METALCAUCHO
Układ Wydechowy SWAG Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) SWAG
Układ Wydechowy TEDGUM Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) TEDGUM
Układ Wydechowy TRICLO Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) TRICLO
Układ Wydechowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy VEMA Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) VEMA
Układ Wydechowy VICTOR REINZ Bmw 5 (E12) 520 i sedan 131KM, 96kW, benzyna (1972.08 - 1975.10) VICTOR REINZ
Producent:ELRING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
777.196
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
777.196
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  38
Liczba otworów do mocowania:  3
Lokalizacja w aucie:  Kolektor wydechowy
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 79,00 zł
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze