Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy CORTECO do Bmw 5 (E12) 525 sedan 145KM, 107kW, benzyna (1973.10 - 1976.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Bmw 5 (E12) 525 sedan 145KM, 107kW, benzyna (1973.10 - 1976.08) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy VAICO Bmw 5 (E12) 525 sedan 145KM, 107kW, benzyna (1973.10 - 1976.08) VAICO
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Bmw 5 (E12) 525 sedan 145KM, 107kW, benzyna (1973.10 - 1976.08) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy BIRTH Bmw 5 (E12) 525 sedan 145KM, 107kW, benzyna (1973.10 - 1976.08) BIRTH
Układ Wydechowy FA1 Bmw 5 (E12) 525 sedan 145KM, 107kW, benzyna (1973.10 - 1976.08) FA1
Układ Wydechowy KRAFT AUTOMOTIVE Bmw 5 (E12) 525 sedan 145KM, 107kW, benzyna (1973.10 - 1976.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy TOPRAN Bmw 5 (E12) 525 sedan 145KM, 107kW, benzyna (1973.10 - 1976.08) TOPRAN
Układ Wydechowy AJUSA Bmw 5 (E12) 525 sedan 145KM, 107kW, benzyna (1973.10 - 1976.08) AJUSA
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Bmw 5 (E12) 525 sedan 145KM, 107kW, benzyna (1973.10 - 1976.08) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy ASSO Bmw 5 (E12) 525 sedan 145KM, 107kW, benzyna (1973.10 - 1976.08) ASSO
Układ Wydechowy BGA Bmw 5 (E12) 525 sedan 145KM, 107kW, benzyna (1973.10 - 1976.08) BGA
Układ Wydechowy CORTECO Bmw 5 (E12) 525 sedan 145KM, 107kW, benzyna (1973.10 - 1976.08) CORTECO
Układ Wydechowy ELRING Bmw 5 (E12) 525 sedan 145KM, 107kW, benzyna (1973.10 - 1976.08) ELRING
Układ Wydechowy GLASER Bmw 5 (E12) 525 sedan 145KM, 107kW, benzyna (1973.10 - 1976.08) GLASER
Układ Wydechowy GSP Bmw 5 (E12) 525 sedan 145KM, 107kW, benzyna (1973.10 - 1976.08) GSP
Układ Wydechowy HC-CARGO Bmw 5 (E12) 525 sedan 145KM, 107kW, benzyna (1973.10 - 1976.08) HC-CARGO
Układ Wydechowy IMASAF Bmw 5 (E12) 525 sedan 145KM, 107kW, benzyna (1973.10 - 1976.08) IMASAF
Układ Wydechowy LEMFÖRDER Bmw 5 (E12) 525 sedan 145KM, 107kW, benzyna (1973.10 - 1976.08) LEMFÖRDER
Układ Wydechowy METALCAUCHO Bmw 5 (E12) 525 sedan 145KM, 107kW, benzyna (1973.10 - 1976.08) METALCAUCHO
Układ Wydechowy MTS Bmw 5 (E12) 525 sedan 145KM, 107kW, benzyna (1973.10 - 1976.08) MTS
Układ Wydechowy SWAG Bmw 5 (E12) 525 sedan 145KM, 107kW, benzyna (1973.10 - 1976.08) SWAG
Układ Wydechowy TRICLO Bmw 5 (E12) 525 sedan 145KM, 107kW, benzyna (1973.10 - 1976.08) TRICLO
Układ Wydechowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 (E12) 525 sedan 145KM, 107kW, benzyna (1973.10 - 1976.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy VEMA Bmw 5 (E12) 525 sedan 145KM, 107kW, benzyna (1973.10 - 1976.08) VEMA
Układ Wydechowy VICTOR REINZ Bmw 5 (E12) 525 sedan 145KM, 107kW, benzyna (1973.10 - 1976.08) VICTOR REINZ
Układ Wydechowy WALKER Bmw 5 (E12) 525 sedan 145KM, 107kW, benzyna (1973.10 - 1976.08) WALKER
Producent:CORTECO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CORTECO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
027504H
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
027504H
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Rura wydechowa przy tłumiku
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 53,00 zł
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze