Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy GLASER do Bmw 5 (E12) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1979.08 - 1981.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Bmw 5 (E12) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1979.08 - 1981.06) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy VAICO Bmw 5 (E12) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1979.08 - 1981.06) VAICO
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Bmw 5 (E12) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1979.08 - 1981.06) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy BIRTH Bmw 5 (E12) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1979.08 - 1981.06) BIRTH
Układ Wydechowy FA1 Bmw 5 (E12) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1979.08 - 1981.06) FA1
Układ Wydechowy JP GROUP Bmw 5 (E12) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1979.08 - 1981.06) JP GROUP
Układ Wydechowy TOPRAN Bmw 5 (E12) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1979.08 - 1981.06) TOPRAN
Układ Wydechowy AJUSA Bmw 5 (E12) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1979.08 - 1981.06) AJUSA
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Bmw 5 (E12) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1979.08 - 1981.06) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy ASSO Bmw 5 (E12) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1979.08 - 1981.06) ASSO
Układ Wydechowy AUTOMEGA Bmw 5 (E12) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1979.08 - 1981.06) AUTOMEGA
Układ Wydechowy BGA Bmw 5 (E12) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1979.08 - 1981.06) BGA
Układ Wydechowy CORTECO Bmw 5 (E12) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1979.08 - 1981.06) CORTECO
Układ Wydechowy ELRING Bmw 5 (E12) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1979.08 - 1981.06) ELRING
Układ Wydechowy GLASER Bmw 5 (E12) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1979.08 - 1981.06) GLASER
Układ Wydechowy GOETZE Bmw 5 (E12) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1979.08 - 1981.06) GOETZE
Układ Wydechowy GSP Bmw 5 (E12) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1979.08 - 1981.06) GSP
Układ Wydechowy HC-CARGO Bmw 5 (E12) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1979.08 - 1981.06) HC-CARGO
Układ Wydechowy IMASAF Bmw 5 (E12) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1979.08 - 1981.06) IMASAF
Układ Wydechowy METALCAUCHO Bmw 5 (E12) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1979.08 - 1981.06) METALCAUCHO
Układ Wydechowy PAYEN Bmw 5 (E12) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1979.08 - 1981.06) PAYEN
Układ Wydechowy SWAG Bmw 5 (E12) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1979.08 - 1981.06) SWAG
Układ Wydechowy TRICLO Bmw 5 (E12) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1979.08 - 1981.06) TRICLO
Układ Wydechowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 (E12) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1979.08 - 1981.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy VEMA Bmw 5 (E12) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1979.08 - 1981.06) VEMA
Układ Wydechowy VICTOR REINZ Bmw 5 (E12) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1979.08 - 1981.06) VICTOR REINZ
Układ Wydechowy WALKER Bmw 5 (E12) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1979.08 - 1981.06) WALKER
Producent:GLASER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GLASER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
X81542-02
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
X81542-02
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Samochód dymi na niebiesko. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci niebieski dym?

Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?

Z wszystkich barw dymu dobywających się z rury wydechowej naszego auta, najgorszą możliwą zapowiedzią jest dym w kolorze niebieskim – niebieskim, niebieskawym lub szaro-niebieskim. Dlaczego właśnie ten? Ponieważ może to oznaczać awarię bardzo kosztowną w naprawie, a w starszych samochodach wręcz nieopłacalną. Co to za awaria?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze