Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy EPS do Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy NTY Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) NTY
Układ Wydechowy KAMOKA Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) KAMOKA
Układ Wydechowy BOSCH Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) BOSCH
Układ Wydechowy FA1 Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) FA1
Układ Wydechowy PIERBURG Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) PIERBURG
Układ Wydechowy ASHIKA Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) ASHIKA
Układ Wydechowy DELPHI Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) DELPHI
Układ Wydechowy DENSO Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) DENSO
Układ Wydechowy MAGNETI MARELLI Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) MAGNETI MARELLI
Układ Wydechowy MAXGEAR Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) MAXGEAR
Układ Wydechowy MEYLE Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) MEYLE
Układ Wydechowy BUGIAD Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) BUGIAD
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy CONTINENTAL/VDO Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) CONTINENTAL/VDO
Układ Wydechowy DT SPARE PARTS Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) DT SPARE PARTS
Układ Wydechowy ENERGY Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) ENERGY
Układ Wydechowy EPS Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) EPS
Układ Wydechowy ERA Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) ERA
Układ Wydechowy ESEN SKV Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) ESEN SKV
Układ Wydechowy EUROREPAR Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) EUROREPAR
Układ Wydechowy FACET Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) FACET
Układ Wydechowy FAE Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) FAE
Układ Wydechowy FEBEST Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) FEBEST
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy GLASER Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) GLASER
Układ Wydechowy HART Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) HART
Układ Wydechowy HC-CARGO Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) HC-CARGO
Układ Wydechowy HOFFER Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) HOFFER
Układ Wydechowy JAPANPARTS Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) JAPANPARTS
Układ Wydechowy JAPKO Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) JAPKO
Układ Wydechowy JOHNS Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) JOHNS
Układ Wydechowy JP GROUP Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) JP GROUP
Układ Wydechowy KAWE Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) KAWE
Układ Wydechowy KW Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) KW
Układ Wydechowy LRT Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) LRT
Układ Wydechowy LUCAS Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) LUCAS
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METALCAUCHO Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) METALCAUCHO
Układ Wydechowy METZGER Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) METZGER
Układ Wydechowy MOBILETRON Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) MOBILETRON
Układ Wydechowy NPS Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) NPS
Układ Wydechowy OEM Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) OEM
Układ Wydechowy QUINTON HAZELL Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) QUINTON HAZELL
Układ Wydechowy SIDAT Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) SIDAT
Układ Wydechowy SKF Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) SKF
Układ Wydechowy SWAG Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) SWAG
Układ Wydechowy TRISCAN Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) TRISCAN
Układ Wydechowy VALEO Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) VALEO
Układ Wydechowy VEMO Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) VEMO
Układ Wydechowy VICTOR REINZ Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) VICTOR REINZ
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Bmw Z8 Roadster (E52) 4.9 kabriolet 400KM, 294kW, benzyna (2000.01 - 2003.12) WALKER PRODUCTS
Producent:EPS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.997.298
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.997.298
Jednostka:
szt
Długość kabli:  300
Ilość przewodów:  4
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Sonda planarna
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  1.997.007
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 596,00 zł
322,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Samochód dymi na niebiesko. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci niebieski dym?

Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?

Z wszystkich barw dymu dobywających się z rury wydechowej naszego auta, najgorszą możliwą zapowiedzią jest dym w kolorze niebieskim – niebieskim, niebieskawym lub szaro-niebieskim. Dlaczego właśnie ten? Ponieważ może to oznaczać awarię bardzo kosztowną w naprawie, a w starszych samochodach wręcz nieopłacalną. Co to za awaria?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze