Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy FA1 do Citroën BX Break (XB-_) 18 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1985.10 - 1993.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy HART Citroën BX Break (XB-_) 18 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1985.10 - 1993.09) HART
Układ Wydechowy WALKER Citroën BX Break (XB-_) 18 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1985.10 - 1993.09) WALKER
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Citroën BX Break (XB-_) 18 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1985.10 - 1993.09) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy AJUSA Citroën BX Break (XB-_) 18 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1985.10 - 1993.09) AJUSA
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Citroën BX Break (XB-_) 18 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1985.10 - 1993.09) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy ASMET Citroën BX Break (XB-_) 18 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1985.10 - 1993.09) ASMET
Układ Wydechowy ASSO Citroën BX Break (XB-_) 18 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1985.10 - 1993.09) ASSO
Układ Wydechowy BIRTH Citroën BX Break (XB-_) 18 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1985.10 - 1993.09) BIRTH
Układ Wydechowy CORTECO Citroën BX Break (XB-_) 18 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1985.10 - 1993.09) CORTECO
Układ Wydechowy DYS Citroën BX Break (XB-_) 18 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1985.10 - 1993.09) DYS
Układ Wydechowy ELRING Citroën BX Break (XB-_) 18 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1985.10 - 1993.09) ELRING
Układ Wydechowy FA1 Citroën BX Break (XB-_) 18 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1985.10 - 1993.09) FA1
Układ Wydechowy HC-CARGO Citroën BX Break (XB-_) 18 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1985.10 - 1993.09) HC-CARGO
Układ Wydechowy IMASAF Citroën BX Break (XB-_) 18 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1985.10 - 1993.09) IMASAF
Układ Wydechowy KLARIUS Citroën BX Break (XB-_) 18 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1985.10 - 1993.09) KLARIUS
Układ Wydechowy METALCAUCHO Citroën BX Break (XB-_) 18 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1985.10 - 1993.09) METALCAUCHO
Układ Wydechowy MTS Citroën BX Break (XB-_) 18 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1985.10 - 1993.09) MTS
Układ Wydechowy POLMO Citroën BX Break (XB-_) 18 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1985.10 - 1993.09) POLMO
Układ Wydechowy SASIC Citroën BX Break (XB-_) 18 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1985.10 - 1993.09) SASIC
Układ Wydechowy TEDGUM Citroën BX Break (XB-_) 18 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1985.10 - 1993.09) TEDGUM
Układ Wydechowy TRICLO Citroën BX Break (XB-_) 18 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1985.10 - 1993.09) TRICLO
Układ Wydechowy VEMA Citroën BX Break (XB-_) 18 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1985.10 - 1993.09) VEMA
Producent:FA1

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
210-906
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
210-906
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Wlot
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 31,00 zł
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze