Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy ELRING do Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12)

Układ Wydechowy WALKER Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) WALKER
Układ Wydechowy HART Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) HART
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy VAICO Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) VAICO
Układ Wydechowy AJUSA Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) AJUSA
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy ASMET Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) ASMET
Układ Wydechowy ASSO Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) ASSO
Układ Wydechowy CORTECO Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) CORTECO
Układ Wydechowy DT SPARE PARTS Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) DT SPARE PARTS
Układ Wydechowy ELRING Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) ELRING
Układ Wydechowy HC-CARGO Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) HC-CARGO
Układ Wydechowy MOTAIR TURBO Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) MOTAIR TURBO
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Układ Wydechowy TRICLO Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) TRICLO
Układ Wydechowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Citroën CX II Break 25 D Turbo 2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Producent:ELRING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
279.455
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
279.455
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Długość [mm]:  107
Szerokość [mm]:  66
Długość wewnętrzna [mm]:  60
Szerokość wewnętrzna [mm]:  47
Liczba otworów do mocowania:  4
Otwór o śr[mm]:  11
Rozstaw otworów 1 [mm]:  85,8
Rozstaw otworów 2 [mm]:  44,5
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka stalowa
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Przepalony tłumik samochodowy. Objawy i skutki usterki

Jak radzić sobie z przepalonym tłumikiem samochodowym? Jak wyglądają objawy i skutki podobnej usterki?

Przepalony tłumik samochody to zjawisko częste w starych, zaniedbanych samochodach, ale nie tylko. Czasem, a może wręcz coraz częściej, do przepalenia tłumika dochodzi w autach relatywnie nowych. Z jakich powodów? Jak radzić sobie z podobną usterką?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze