Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy VAICO do Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12)

Układ Wydechowy WALKER Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) WALKER
Układ Wydechowy HART Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) HART
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy VAICO Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) VAICO
Układ Wydechowy AJUSA Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) AJUSA
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy CORTECO Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) CORTECO
Układ Wydechowy DT SPARE PARTS Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) DT SPARE PARTS
Układ Wydechowy ELRING Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) ELRING
Układ Wydechowy GARRETT Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) GARRETT
Układ Wydechowy HC-CARGO Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) HC-CARGO
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Układ Wydechowy TRICLO Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) TRICLO
Układ Wydechowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Citroën CX II Break 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Producent:VAICO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V30-7306
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V30-7306
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Tłumik końcowy
Ciężar [kg]:  0,032
Szerokość opakowania [cm]:  5,9
Wysokość opakowania [cm]:  1,4
Do 100 dni na zwrot
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V10-1016
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-1016
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Tłumik końcowy
Średnica [mm]:  57
Ciężar [kg]:  0,026
Szerokość opakowania [cm]:  5,8
Wysokość opakowania [cm]:  1,4
Do 100 dni na zwrot
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Jedną z podstawowych funkcji układu wydechowego jest zminimalizowanie hałasu wytwarzanego przez silnik, ale nawet całkowicie sprawny wydech potrafi być źródłem niepotrzebnych dźwięków. Co jest ich przyczyną? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Czujnik liniowy A/F - rodzaj czujnika tlenu. Czym jest, jak działa i do czego służy?

Czujnik liniowy A/F, czyli nowy rodzaj czujnika tlenu. Czym jest, jak działa i do czego jest wykorzystywany?

Aż trudno sobie wyobrazić to, jak wyglądałoby życie przeciętnego kierowcy (i nie tylko), gdyby nie sondy lambda. Te niewielkie czujniki dbają nie tylko o samochody, ale i o nas samych. A teraz, dzięki wprowadzeniu czujników A/F, potrafią jeszcze więcej. Co dokładnie?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze