Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy AUTOMEGA do Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy TOPRAN Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) TOPRAN
Układ Wydechowy ASSO Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) ASSO
Układ Wydechowy AUTOMEGA Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) AUTOMEGA
Układ Wydechowy BM CATALYSTS Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) BM CATALYSTS
Układ Wydechowy BUGIAD Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) BUGIAD
Układ Wydechowy DINEX Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) DINEX
Układ Wydechowy EUROREPAR Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) EUROREPAR
Układ Wydechowy FA1 Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) FA1
Układ Wydechowy FAST Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) FAST
Układ Wydechowy HC-CARGO Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) HC-CARGO
Układ Wydechowy KRAFT AUTOMOTIVE Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy MAPCO Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) MAPCO
Układ Wydechowy METALCAUCHO Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) METALCAUCHO
Układ Wydechowy MTS Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) MTS
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy QUINTON HAZELL Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) QUINTON HAZELL
Układ Wydechowy SEIM Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) SEIM
Układ Wydechowy TRICLO Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) TRICLO
Producent:AUTOMEGA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AUTOMEGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
140001210
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOMEGA
Kod:
140001210
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 22,00 zł
7,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze