Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy DYS do Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy NTY Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) NTY
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy BOSCH Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) BOSCH
Układ Wydechowy VAICO Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) VAICO
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy ASSO Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) ASSO
Układ Wydechowy BIRTH Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) BIRTH
Układ Wydechowy BM CATALYSTS Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) BM CATALYSTS
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy CORTECO Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) CORTECO
Układ Wydechowy DELPHI Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) DELPHI
Układ Wydechowy DYS Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) DYS
Układ Wydechowy EEC Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) EEC
Układ Wydechowy ENERGY Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) ENERGY
Układ Wydechowy EPS Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) EPS
Układ Wydechowy EUROREPAR Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) EUROREPAR
Układ Wydechowy FACET Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) FACET
Układ Wydechowy FAE Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) FAE
Układ Wydechowy HART Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) HART
Układ Wydechowy HOFFER Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) HOFFER
Układ Wydechowy IMASAF Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) IMASAF
Układ Wydechowy KLARIUS Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) KLARIUS
Układ Wydechowy KLOKKERHOLM Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) KLOKKERHOLM
Układ Wydechowy KW Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) KW
Układ Wydechowy MAXGEAR Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) MAXGEAR
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METALCAUCHO Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) METALCAUCHO
Układ Wydechowy MTS Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) MTS
Układ Wydechowy PIERBURG Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) PIERBURG
Układ Wydechowy QUINTON HAZELL Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) QUINTON HAZELL
Układ Wydechowy SIDAT Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) SIDAT
Układ Wydechowy TRICLO Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) TRICLO
Układ Wydechowy VEMA Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) VEMA
Układ Wydechowy VEMO Fiat TEMPRA (159_) 1.6 i.e. (159.AJ) sedan 87KM, 63kW, benzyna (1994.06 - 1996.08) VEMO
Producent:DYS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
72-03017
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
72-03017
Lokalizacja w aucie:  Strona kierowcy
Ciężar [kg]:  0,031019
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze