Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy FACET do Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie)

Układ Wydechowy NTY Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) NTY
Układ Wydechowy BOSCH Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) BOSCH
Układ Wydechowy KAMOKA Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) KAMOKA
Układ Wydechowy ERA Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) ERA
Układ Wydechowy MAXGEAR Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) MAXGEAR
Układ Wydechowy AJUSA Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) AJUSA
Układ Wydechowy AUTLOG Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) AUTLOG
Układ Wydechowy ELRING Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) ELRING
Układ Wydechowy EPS Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) EPS
Układ Wydechowy ESEN SKV Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) ESEN SKV
Układ Wydechowy EUROREPAR Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) EUROREPAR
Układ Wydechowy FA1 Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) FA1
Układ Wydechowy FACET Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) FACET
Układ Wydechowy FAE Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) FAE
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy HERTH+BUSS ELPARTS Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Wydechowy HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Wydechowy HITACHI Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) HITACHI
Układ Wydechowy KW Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) KW
Układ Wydechowy MOBILETRON Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) MOBILETRON
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy SWAG Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) SWAG
Układ Wydechowy VALEO Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) VALEO
Układ Wydechowy VEMO Ford FOCUS III 2.0 Ti-GDi liftback 170KM, 125kW, benzyna (2011.08 - obecnie) VEMO
Producent:FACET

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FACET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10.8364
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
10.8364
Jednostka:
szt
Długość kabli:  720
Ilość przewodów:  4
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Sonda planarna
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  10.8235
Do 100 dni na zwrot
234,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FACET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10.8434
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
10.8434
Długość kabli:  450
Ilość przewodów:  5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z materiałem mocującym
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Sonda planarna
Sonda lambda:  Sonda lambda szerokopasmowa
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Przepalony tłumik samochodowy. Objawy i skutki usterki

Jak radzić sobie z przepalonym tłumikiem samochodowym? Jak wyglądają objawy i skutki podobnej usterki?

Przepalony tłumik samochody to zjawisko częste w starych, zaniedbanych samochodach, ale nie tylko. Czasem, a może wręcz coraz częściej, do przepalenia tłumika dochodzi w autach relatywnie nowych. Z jakich powodów? Jak radzić sobie z podobną usterką?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze