Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy FAE do Hyundai ACCENT I (X-3) 1.5 liftback 94KM, 69kW, benzyna (1994.10 - 1997.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy BOSCH Hyundai ACCENT I (X-3) 1.5 liftback 94KM, 69kW, benzyna (1994.10 - 1997.12) BOSCH
Układ Wydechowy FEBEST Hyundai ACCENT I (X-3) 1.5 liftback 94KM, 69kW, benzyna (1994.10 - 1997.12) FEBEST
Układ Wydechowy MAXGEAR Hyundai ACCENT I (X-3) 1.5 liftback 94KM, 69kW, benzyna (1994.10 - 1997.12) MAXGEAR
Układ Wydechowy BIRTH Hyundai ACCENT I (X-3) 1.5 liftback 94KM, 69kW, benzyna (1994.10 - 1997.12) BIRTH
Układ Wydechowy ESEN SKV Hyundai ACCENT I (X-3) 1.5 liftback 94KM, 69kW, benzyna (1994.10 - 1997.12) ESEN SKV
Układ Wydechowy EUROREPAR Hyundai ACCENT I (X-3) 1.5 liftback 94KM, 69kW, benzyna (1994.10 - 1997.12) EUROREPAR
Układ Wydechowy FAE Hyundai ACCENT I (X-3) 1.5 liftback 94KM, 69kW, benzyna (1994.10 - 1997.12) FAE
Układ Wydechowy GSP Hyundai ACCENT I (X-3) 1.5 liftback 94KM, 69kW, benzyna (1994.10 - 1997.12) GSP
Układ Wydechowy HART Hyundai ACCENT I (X-3) 1.5 liftback 94KM, 69kW, benzyna (1994.10 - 1997.12) HART
Układ Wydechowy HOFFER Hyundai ACCENT I (X-3) 1.5 liftback 94KM, 69kW, benzyna (1994.10 - 1997.12) HOFFER
Układ Wydechowy KAMOKA Hyundai ACCENT I (X-3) 1.5 liftback 94KM, 69kW, benzyna (1994.10 - 1997.12) KAMOKA
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Hyundai ACCENT I (X-3) 1.5 liftback 94KM, 69kW, benzyna (1994.10 - 1997.12) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy MOBILETRON Hyundai ACCENT I (X-3) 1.5 liftback 94KM, 69kW, benzyna (1994.10 - 1997.12) MOBILETRON
Układ Wydechowy OEM Hyundai ACCENT I (X-3) 1.5 liftback 94KM, 69kW, benzyna (1994.10 - 1997.12) OEM
Układ Wydechowy SIDAT Hyundai ACCENT I (X-3) 1.5 liftback 94KM, 69kW, benzyna (1994.10 - 1997.12) SIDAT
Układ Wydechowy VEMA Hyundai ACCENT I (X-3) 1.5 liftback 94KM, 69kW, benzyna (1994.10 - 1997.12) VEMA
Producent:FAE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
77710
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAE
Kod:
77710
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  3
Długość [mm]:  300
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 448,00 zł
236,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze