Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy EUROREPAR do Jeep WRANGLER II (TJ) 4.0 samochód terenowy otwarty 177KM, 130kW, benzyna (1996.08 - 2007.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy NTY Jeep WRANGLER II (TJ) 4.0 samochód terenowy otwarty 177KM, 130kW, benzyna (1996.08 - 2007.04) NTY
Układ Wydechowy BOSCH Jeep WRANGLER II (TJ) 4.0 samochód terenowy otwarty 177KM, 130kW, benzyna (1996.08 - 2007.04) BOSCH
Układ Wydechowy WALKER Jeep WRANGLER II (TJ) 4.0 samochód terenowy otwarty 177KM, 130kW, benzyna (1996.08 - 2007.04) WALKER
Układ Wydechowy BLUE PRINT Jeep WRANGLER II (TJ) 4.0 samochód terenowy otwarty 177KM, 130kW, benzyna (1996.08 - 2007.04) BLUE PRINT
Układ Wydechowy DENSO Jeep WRANGLER II (TJ) 4.0 samochód terenowy otwarty 177KM, 130kW, benzyna (1996.08 - 2007.04) DENSO
Układ Wydechowy ERA Jeep WRANGLER II (TJ) 4.0 samochód terenowy otwarty 177KM, 130kW, benzyna (1996.08 - 2007.04) ERA
Układ Wydechowy EUROREPAR Jeep WRANGLER II (TJ) 4.0 samochód terenowy otwarty 177KM, 130kW, benzyna (1996.08 - 2007.04) EUROREPAR
Układ Wydechowy FAE Jeep WRANGLER II (TJ) 4.0 samochód terenowy otwarty 177KM, 130kW, benzyna (1996.08 - 2007.04) FAE
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Jeep WRANGLER II (TJ) 4.0 samochód terenowy otwarty 177KM, 130kW, benzyna (1996.08 - 2007.04) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy HART Jeep WRANGLER II (TJ) 4.0 samochód terenowy otwarty 177KM, 130kW, benzyna (1996.08 - 2007.04) HART
Układ Wydechowy HOFFER Jeep WRANGLER II (TJ) 4.0 samochód terenowy otwarty 177KM, 130kW, benzyna (1996.08 - 2007.04) HOFFER
Układ Wydechowy MAXGEAR Jeep WRANGLER II (TJ) 4.0 samochód terenowy otwarty 177KM, 130kW, benzyna (1996.08 - 2007.04) MAXGEAR
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Jeep WRANGLER II (TJ) 4.0 samochód terenowy otwarty 177KM, 130kW, benzyna (1996.08 - 2007.04) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METZGER Jeep WRANGLER II (TJ) 4.0 samochód terenowy otwarty 177KM, 130kW, benzyna (1996.08 - 2007.04) METZGER
Układ Wydechowy SWAG Jeep WRANGLER II (TJ) 4.0 samochód terenowy otwarty 177KM, 130kW, benzyna (1996.08 - 2007.04) SWAG
Producent:EUROREPAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E144003
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
E144003
Wymiar gwintu:  M 18 x 1,5
Długość kabli:  685
Ilość biegunów:  4
Ciężar [kg]:  0,17
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E128B65
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
E128B65
Średnica wewnętrzna [mm]:  58
Średnica zewnętrzna [mm]:  71
Grubość [mm]:  13
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Samochód dymi na niebiesko. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci niebieski dym?

Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?

Z wszystkich barw dymu dobywających się z rury wydechowej naszego auta, najgorszą możliwą zapowiedzią jest dym w kolorze niebieskim – niebieskim, niebieskawym lub szaro-niebieskim. Dlaczego właśnie ten? Ponieważ może to oznaczać awarię bardzo kosztowną w naprawie, a w starszych samochodach wręcz nieopłacalną. Co to za awaria?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze