Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN do Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy BOSAL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) BOSAL
Układ Wydechowy AJUSA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) AJUSA
Układ Wydechowy ASSO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) ASSO
Układ Wydechowy BLUE PRINT Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) BLUE PRINT
Układ Wydechowy BOSCH Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) BOSCH
Układ Wydechowy EUROREPAR Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) EUROREPAR
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy HELLA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) HELLA
Układ Wydechowy KAVO PARTS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) KAVO PARTS
Układ Wydechowy KAWE Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) KAWE
Układ Wydechowy KLOKKERHOLM Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) KLOKKERHOLM
Układ Wydechowy SWAG Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) SWAG
Układ Wydechowy TRISCAN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) TRISCAN
Układ Wydechowy WALKER Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) WALKER
Producent:FEBI BILSTEIN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
177496
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
177496
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Sonda regulacyjna
Gwint zewn. [mm]:  M18 x 1,5
Rozmiar klucza:  22
Liczba przewodów:  4
Długość kabli:  964
Ciężar [kg]:  0,133
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 431,00 zł
227,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
177411
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
177411
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Ogrzewana
Gwint zewn. [mm]:  M18 x 1,5
Rozmiar klucza:  22
Liczba przewodów:  4
Długość kabli:  800
Ciężar [kg]:  0,124
Dla numeru OE:  B33H-18-861C
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 435,00 zł
229,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Samochód dymi na niebiesko. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci niebieski dym?

Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?

Z wszystkich barw dymu dobywających się z rury wydechowej naszego auta, najgorszą możliwą zapowiedzią jest dym w kolorze niebieskim – niebieskim, niebieskawym lub szaro-niebieskim. Dlaczego właśnie ten? Ponieważ może to oznaczać awarię bardzo kosztowną w naprawie, a w starszych samochodach wręcz nieopłacalną. Co to za awaria?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze