Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy MAHLE do Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy BOSCH Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) BOSCH
Układ Wydechowy AJUSA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) AJUSA
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy AVA QUALITY COOLING Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) AVA QUALITY COOLING
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy DELPHI Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) DELPHI
Układ Wydechowy ENERGY Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) ENERGY
Układ Wydechowy EPS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) EPS
Układ Wydechowy FACET Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) FACET
Układ Wydechowy FAST Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) FAST
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy HART Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) HART
Układ Wydechowy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Wydechowy IPARTS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) IPARTS
Układ Wydechowy JPN Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) JPN
Układ Wydechowy KAWE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) KAWE
Układ Wydechowy KW Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) KW
Układ Wydechowy LRT Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) LRT
Układ Wydechowy MAHLE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) MAHLE
Układ Wydechowy MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) MAXGEAR
Układ Wydechowy METZGER Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) METZGER
Układ Wydechowy NISSENS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) NISSENS
Układ Wydechowy NPS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) NPS
Układ Wydechowy NRF Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) NRF
Układ Wydechowy OEM Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) OEM
Układ Wydechowy PIERBURG Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) PIERBURG
Układ Wydechowy PRASCO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) PRASCO
Układ Wydechowy SWAG Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) SWAG
Układ Wydechowy THERMOTEC Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) THERMOTEC
Układ Wydechowy TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) TRISCAN
Układ Wydechowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy VAN WEZEL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) VAN WEZEL
Układ Wydechowy VEMO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) VEMO
Producent:MAHLE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CI 18 000S
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
CI 18 000S
Jednostka:
szt
Długość sieci [mm]:  717
Szerokość sieci [mm]:  255
Głębokość sieci [mm]:  30
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące lutowane
Materiał żeber chłodzących:  Aluminium
Szerokość opakowania [cm]:  12,00
Ciężar netto [g]:  2611,0
Wysokość opakowania [cm]:  36,00
Długożć opakowania [cm]:  98,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 709,00 zł
383,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CI 18 000P
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
CI 18 000P
Jednostka:
szt
Długość sieci [mm]:  718
Szerokość sieci [mm]:  254
Głębokość sieci [mm]:  30
Średnica 1 [mm]:  60
Ciężar netto [g]:  2596,0
Szerokość opakowania [cm]:  16,50
Wysokość opakowania [cm]:  70,00
Długożć opakowania [cm]:  96,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1610,00 zł
947,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Przepalony tłumik samochodowy. Objawy i skutki usterki

Jak radzić sobie z przepalonym tłumikiem samochodowym? Jak wyglądają objawy i skutki podobnej usterki?

Przepalony tłumik samochody to zjawisko częste w starych, zaniedbanych samochodach, ale nie tylko. Czasem, a może wręcz coraz częściej, do przepalenia tłumika dochodzi w autach relatywnie nowych. Z jakich powodów? Jak radzić sobie z podobną usterką?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze