Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy KAWE do Mini MINI (F56) John Cooper Works GP liftback 306KM, 225kW, benzyna (2020.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy BOSCH Mini MINI (F56) John Cooper Works GP liftback 306KM, 225kW, benzyna (2020.03 - obecnie) BOSCH
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Mini MINI (F56) John Cooper Works GP liftback 306KM, 225kW, benzyna (2020.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy AJUSA Mini MINI (F56) John Cooper Works GP liftback 306KM, 225kW, benzyna (2020.03 - obecnie) AJUSA
Układ Wydechowy DELPHI Mini MINI (F56) John Cooper Works GP liftback 306KM, 225kW, benzyna (2020.03 - obecnie) DELPHI
Układ Wydechowy ELRING Mini MINI (F56) John Cooper Works GP liftback 306KM, 225kW, benzyna (2020.03 - obecnie) ELRING
Układ Wydechowy EPS Mini MINI (F56) John Cooper Works GP liftback 306KM, 225kW, benzyna (2020.03 - obecnie) EPS
Układ Wydechowy ERA Mini MINI (F56) John Cooper Works GP liftback 306KM, 225kW, benzyna (2020.03 - obecnie) ERA
Układ Wydechowy FACET Mini MINI (F56) John Cooper Works GP liftback 306KM, 225kW, benzyna (2020.03 - obecnie) FACET
Układ Wydechowy FAE Mini MINI (F56) John Cooper Works GP liftback 306KM, 225kW, benzyna (2020.03 - obecnie) FAE
Układ Wydechowy HERTH+BUSS ELPARTS Mini MINI (F56) John Cooper Works GP liftback 306KM, 225kW, benzyna (2020.03 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Wydechowy KAWE Mini MINI (F56) John Cooper Works GP liftback 306KM, 225kW, benzyna (2020.03 - obecnie) KAWE
Układ Wydechowy KW Mini MINI (F56) John Cooper Works GP liftback 306KM, 225kW, benzyna (2020.03 - obecnie) KW
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Mini MINI (F56) John Cooper Works GP liftback 306KM, 225kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METZGER Mini MINI (F56) John Cooper Works GP liftback 306KM, 225kW, benzyna (2020.03 - obecnie) METZGER
Układ Wydechowy MEYLE Mini MINI (F56) John Cooper Works GP liftback 306KM, 225kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MEYLE
Układ Wydechowy MOBILETRON Mini MINI (F56) John Cooper Works GP liftback 306KM, 225kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MOBILETRON
Układ Wydechowy NRF Mini MINI (F56) John Cooper Works GP liftback 306KM, 225kW, benzyna (2020.03 - obecnie) NRF
Układ Wydechowy SIDAT Mini MINI (F56) John Cooper Works GP liftback 306KM, 225kW, benzyna (2020.03 - obecnie) SIDAT
Układ Wydechowy SWAG Mini MINI (F56) John Cooper Works GP liftback 306KM, 225kW, benzyna (2020.03 - obecnie) SWAG
Układ Wydechowy TRISCAN Mini MINI (F56) John Cooper Works GP liftback 306KM, 225kW, benzyna (2020.03 - obecnie) TRISCAN
Układ Wydechowy VAN WEZEL Mini MINI (F56) John Cooper Works GP liftback 306KM, 225kW, benzyna (2020.03 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Wydechowy WALKER Mini MINI (F56) John Cooper Works GP liftback 306KM, 225kW, benzyna (2020.03 - obecnie) WALKER
Producent:KAWE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8823 11006
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8823 11006
Ilość biegunów:  3
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8845 11088
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8845 11088
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8845 11096
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8845 11096
Liczba przewodów:  4
Ilość połączeń:  4
Długość [mm]:  700
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Samochód dymi na niebiesko. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci niebieski dym?

Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?

Z wszystkich barw dymu dobywających się z rury wydechowej naszego auta, najgorszą możliwą zapowiedzią jest dym w kolorze niebieskim – niebieskim, niebieskawym lub szaro-niebieskim. Dlaczego właśnie ten? Ponieważ może to oznaczać awarię bardzo kosztowną w naprawie, a w starszych samochodach wręcz nieopłacalną. Co to za awaria?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze