Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy IMASAF do Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy FEBEST Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) FEBEST
Układ Wydechowy AJUSA Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) AJUSA
Układ Wydechowy FA1 Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) FA1
Układ Wydechowy HOFFER Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) HOFFER
Układ Wydechowy IMASAF Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) IMASAF
Układ Wydechowy LRT Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) LRT
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy NPS Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) NPS
Układ Wydechowy NTY Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) NTY
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Układ Wydechowy SIDAT Mitsubishi PAJERO CLASSIC (V2_W) 3.2 DiD (V68W, V78W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, olej napędowy (2006.09 - obecnie) SIDAT
Producent:IMASAF

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IMASAF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50.59.93
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IMASAF
Kod:
50.59.93
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Ciężar [kg]:  7,0
Długość [mm]:  820
Wersja:  COR
Norma emisji spalin:  Euro 5
Do 100 dni na zwrot
IMASAF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
MI.62.33
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IMASAF
Kod:
MI.62.33
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Ciężar [kg]:  5,0
Długość [mm]:  820
Norma emisji spalin:  Euro 5
Do 100 dni na zwrot
IMASAF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
MI.62.53
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IMASAF
Kod:
MI.62.53
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Ciężar [kg]:  7,80
Długość [mm]:  620
Norma emisji spalin:  Euro 5
Do 100 dni na zwrot
IMASAF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50.59.73
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IMASAF
Kod:
50.59.73
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Ciężar [kg]:  8,0
Długość [mm]:  820
Wersja:  SIC
Norma emisji spalin:  Euro 5
Do 100 dni na zwrot
IMASAF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
MI.62.43
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IMASAF
Kod:
MI.62.43
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Ciężar [kg]:  5,5
Długość [mm]:  640
Norma emisji spalin:  Euro 5
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Układ Wydechowy

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Przepalony tłumik samochodowy. Objawy i skutki usterki

Jak radzić sobie z przepalonym tłumikiem samochodowym? Jak wyglądają objawy i skutki podobnej usterki?

Przepalony tłumik samochody to zjawisko częste w starych, zaniedbanych samochodach, ale nie tylko. Czasem, a może wręcz coraz częściej, do przepalenia tłumika dochodzi w autach relatywnie nowych. Z jakich powodów? Jak radzić sobie z podobną usterką?

czytaj więcej >
Jak sprawdzić normę emisji spalin w swoim aucie? Dlaczego warto to wiedzieć?

Jak sprawdzić normę emisji spalin w samochodzie? Dlaczego informacja ta ma tak duże znaczenie nie tylko dla środowiska, ale i dla naszego portfela?

Kto z Was wie, którą normę emisji spalin spełnia Wasz samochód? Każdy wie, że Euro, ale które Euro? Euro 6 czy Euro 1? Konkretny typ normy emisji spalin to istotny element wpływający na koszty utrzymania pojazdu, możliwość wjazdu do niektórych stref miejskich oraz ogólny wpływ na środowisko. W jaki sposób możecie sprawdzić, o jaką normę w Waszym przypadku chodzi?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Samochód dymi na niebiesko. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci niebieski dym?

Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?

Z wszystkich barw dymu dobywających się z rury wydechowej naszego auta, najgorszą możliwą zapowiedzią jest dym w kolorze niebieskim – niebieskim, niebieskawym lub szaro-niebieskim. Dlaczego właśnie ten? Ponieważ może to oznaczać awarię bardzo kosztowną w naprawie, a w starszych samochodach wręcz nieopłacalną. Co to za awaria?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze