Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy EUROREPAR do Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05)

Układ Wydechowy NTY Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) NTY
Układ Wydechowy BOSCH Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) BOSCH
Układ Wydechowy DENSO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) DENSO
Układ Wydechowy WALKER Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) WALKER
Układ Wydechowy ESEN SKV Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) ESEN SKV
Układ Wydechowy MAXGEAR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) MAXGEAR
Układ Wydechowy ASSO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) ASSO
Układ Wydechowy BLUE PRINT Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) BLUE PRINT
Układ Wydechowy BM CATALYSTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) BM CATALYSTS
Układ Wydechowy BOSAL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) BOSAL
Układ Wydechowy EBERSPÄCHER Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) EBERSPÄCHER
Układ Wydechowy EEC Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) EEC
Układ Wydechowy EPS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) EPS
Układ Wydechowy EUROREPAR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) EUROREPAR
Układ Wydechowy FA1 Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) FA1
Układ Wydechowy FACET Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) FACET
Układ Wydechowy FEBEST Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) FEBEST
Układ Wydechowy GSP Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) GSP
Układ Wydechowy HART Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) HART
Układ Wydechowy HC-CARGO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) HC-CARGO
Układ Wydechowy HELLA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) HELLA
Układ Wydechowy HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Wydechowy HOFFER Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) HOFFER
Układ Wydechowy KAWE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) KAWE
Układ Wydechowy KLARIUS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) KLARIUS
Układ Wydechowy KLOKKERHOLM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) KLOKKERHOLM
Układ Wydechowy KW Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) KW
Układ Wydechowy MAGNETI MARELLI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) MAGNETI MARELLI
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy MOBILETRON Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) MOBILETRON
Układ Wydechowy NPS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) NPS
Układ Wydechowy PIERBURG Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) PIERBURG
Układ Wydechowy SIDAT Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) SIDAT
Układ Wydechowy TRISCAN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) TRISCAN
Układ Wydechowy VEMO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) samochód terenowy zamknięty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 1997.05) VEMO
Producent:EUROREPAR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E128C20
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
E128C20
Średnica wewnętrzna [mm]:  57
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E12803J
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
E12803J
Długość [mm]:  1,58
Ciężar [kg]:  11
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze strzemieniem mocującym
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E128E09
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
E128E09
Materiał:  Guma
Dla numeru OE:  18215550J31
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E144007
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
E144007
Wymiar gwintu:  M 18 x 1,5
Długość kabli:  690
Ilość biegunów:  4
Ciężar [kg]:  0,154
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Czujnik liniowy A/F - rodzaj czujnika tlenu. Czym jest, jak działa i do czego służy?

Czujnik liniowy A/F, czyli nowy rodzaj czujnika tlenu. Czym jest, jak działa i do czego jest wykorzystywany?

Aż trudno sobie wyobrazić to, jak wyglądałoby życie przeciętnego kierowcy (i nie tylko), gdyby nie sondy lambda. Te niewielkie czujniki dbają nie tylko o samochody, ale i o nas samych. A teraz, dzięki wprowadzeniu czujników A/F, potrafią jeszcze więcej. Co dokładnie?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Biały dym z rury wydechowej. Co musisz sprawdzić?

Biały dym z rury wydechowej. W jaki sposób dochodzi do tego zjawiska? Co należy sprawdzić, gdy się pojawi?

Nie ma chyba prostszego sposobu na ocenę stanu auta, niż diagnoza na podstawie koloru dymu wydobywającego się z rury wydechowej. Przynajmniej w teorii, bo w praktyce nierozsądne diagnozowanie może wpędzić Was w niesamowite koszty. Jak to jest w przypadku białego dymu z wydechu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze