Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy BIRTH do Nissan CHERRY III (N12) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1982.05 - 1986.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy HART Nissan CHERRY III (N12) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1982.05 - 1986.10) HART
Układ Wydechowy BIRTH Nissan CHERRY III (N12) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1982.05 - 1986.10) BIRTH
Układ Wydechowy EUROREPAR Nissan CHERRY III (N12) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1982.05 - 1986.10) EUROREPAR
Układ Wydechowy HC-CARGO Nissan CHERRY III (N12) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1982.05 - 1986.10) HC-CARGO
Układ Wydechowy METALCAUCHO Nissan CHERRY III (N12) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1982.05 - 1986.10) METALCAUCHO
Układ Wydechowy NPS Nissan CHERRY III (N12) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1982.05 - 1986.10) NPS
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Nissan CHERRY III (N12) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1982.05 - 1986.10) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy PAYEN Nissan CHERRY III (N12) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1982.05 - 1986.10) PAYEN
Układ Wydechowy VEMA Nissan CHERRY III (N12) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1982.05 - 1986.10) VEMA
Układ Wydechowy WALKER Nissan CHERRY III (N12) 1.3 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1982.05 - 1986.10) WALKER
Producent:BIRTH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BIRTH
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
7429
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BIRTH
Kod:
7429
Masa [g]:  60
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Materiał:  Guma
Parametr twardości Shore A dla korpusu:  70
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Układ Wydechowy

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze