Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy BLUE PRINT do Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie)

Układ Wydechowy FA1 Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) FA1
Układ Wydechowy WALKER Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) WALKER
Układ Wydechowy HART Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) HART
Układ Wydechowy AJUSA Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) AJUSA
Układ Wydechowy AKS DASIS Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) AKS DASIS
Układ Wydechowy ASSO Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) ASSO
Układ Wydechowy AVA QUALITY COOLING Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Układ Wydechowy BLUE PRINT Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Wydechowy DRI Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) DRI
Układ Wydechowy ELRING Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) ELRING
Układ Wydechowy ELSTOCK Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) ELSTOCK
Układ Wydechowy ESEN SKV Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) ESEN SKV
Układ Wydechowy EUROREPAR Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) EUROREPAR
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy GARRETT Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) GARRETT
Układ Wydechowy HC-CARGO Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) HC-CARGO
Układ Wydechowy HOFFER Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) HOFFER
Układ Wydechowy IMASAF Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) IMASAF
Układ Wydechowy JP GROUP Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) JP GROUP
Układ Wydechowy LRT Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) LRT
Układ Wydechowy LUCAS Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) LUCAS
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METALCAUCHO Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Wydechowy MOTAIR TURBO Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) MOTAIR TURBO
Układ Wydechowy NISSENS Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) NISSENS
Układ Wydechowy NPS Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) NPS
Układ Wydechowy NRF Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) NRF
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Układ Wydechowy SIDAT Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) SIDAT
Układ Wydechowy SWAG Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) SWAG
Układ Wydechowy TMI Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) TMI
Układ Wydechowy TURBORAIL Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 3.0 DTi samochód terenowy zamknięty 160KM, 118kW, olej napędowy (2000.05 - obecnie) TURBORAIL
Producent:BLUE PRINT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BLUE PRINT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ADBP800573
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADBP800573
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,076
Do 100 dni na zwrot
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Aktywne wydechy końcowe, sterowane klapy. Po co się je montuje, co dają, czy warto?

Aktywny układ wydechowy mechaniczny i elektroniczny, czyli gruszki vs przepustnice. Co nam daje i czy warto w to inwestować?

Nieraz już porównywaliśmy nowoczesne samochody do promów kosmicznych. We współczesnych, naszpikowanych elektroniką autach, sterować możemy już praktycznie wszystkim, od jednostki napędowej, po światła. Sterować możemy nawet dźwiękiem wydobywającym się z rury wydechowej. Jak? Za pomocą tzw. aktywnego wydechu.

czytaj więcej >
Biały dym z rury wydechowej. Co musisz sprawdzić?

Biały dym z rury wydechowej. W jaki sposób dochodzi do tego zjawiska? Co należy sprawdzić, gdy się pojawi?

Nie ma chyba prostszego sposobu na ocenę stanu auta, niż diagnoza na podstawie koloru dymu wydobywającego się z rury wydechowej. Przynajmniej w teorii, bo w praktyce nierozsądne diagnozowanie może wpędzić Was w niesamowite koszty. Jak to jest w przypadku białego dymu z wydechu?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Przepalony tłumik samochodowy. Objawy i skutki usterki

Jak radzić sobie z przepalonym tłumikiem samochodowym? Jak wyglądają objawy i skutki podobnej usterki?

Przepalony tłumik samochody to zjawisko częste w starych, zaniedbanych samochodach, ale nie tylko. Czasem, a może wręcz coraz częściej, do przepalenia tłumika dochodzi w autach relatywnie nowych. Z jakich powodów? Jak radzić sobie z podobną usterką?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze