Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy FEBEST do Nissan PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy ASMET Nissan PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) ASMET
Układ Wydechowy ASSO Nissan PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) ASSO
Układ Wydechowy BIRTH Nissan PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) BIRTH
Układ Wydechowy BOSAL Nissan PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) BOSAL
Układ Wydechowy EBERSPÄCHER Nissan PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) EBERSPÄCHER
Układ Wydechowy EUROREPAR Nissan PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) EUROREPAR
Układ Wydechowy FEBEST Nissan PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) FEBEST
Układ Wydechowy IMASAF Nissan PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) IMASAF
Układ Wydechowy KLARIUS Nissan PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) KLARIUS
Układ Wydechowy KLOKKERHOLM Nissan PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) KLOKKERHOLM
Układ Wydechowy MARIX Nissan PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) MARIX
Układ Wydechowy MTS Nissan PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) MTS
Układ Wydechowy NPS Nissan PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) NPS
Układ Wydechowy OYODO Nissan PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) OYODO
Układ Wydechowy POLMO Nissan PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) POLMO
Układ Wydechowy VEMA Nissan PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 D liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) VEMA
Producent:FEBEST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
NEXB-006
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
NEXB-006
Jednostka:
szt
Długożć opakowania [cm]:  7,4
Szerokość opakowania [cm]:  6,3
Wysokość opakowania [cm]:  2,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 19,00 zł
6,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze