Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy HART do Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1991.08 - 1996.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy BOSCH Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) BOSCH
Układ Wydechowy AJUSA Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) AJUSA
Układ Wydechowy BLUE PRINT Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) BLUE PRINT
Układ Wydechowy CORTECO Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) CORTECO
Układ Wydechowy DYS Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) DYS
Układ Wydechowy ELRING Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) ELRING
Układ Wydechowy ENERGY Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) ENERGY
Układ Wydechowy EPS Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) EPS
Układ Wydechowy ERA Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) ERA
Układ Wydechowy EUROREPAR Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) EUROREPAR
Układ Wydechowy FACET Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) FACET
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy HART Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) HART
Układ Wydechowy HOFFER Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) HOFFER
Układ Wydechowy KW Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) KW
Układ Wydechowy MAXGEAR Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) MAXGEAR
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy NTY Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) NTY
Układ Wydechowy SASIC Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) SASIC
Układ Wydechowy SIDAT Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) SIDAT
Układ Wydechowy SWAG Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) SWAG
Układ Wydechowy VEMO Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 98KM, 72kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) VEMO
Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
514 040
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
514 040
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 274,00 zł
140,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Samochód dymi na biało. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci biały dym?

Co, jeśli auto dymi na biało? Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci gęsty biały dym?

Czy biały, gęsty dym dobywający się z rury wydechowej samochodu powinien być sygnałem alarmowym dla kierowcy? Niekoniecznie. Z całą pewnością powinien zwrócić uwagę i skłonić do szukania przyczyn. Może się bowiem okazać, że przyczyna jest naturalna. Jednak czasem taki biały dym będzie oznaczał prawdziwy problem. Jaki dokładnie?

czytaj więcej >
Co daje bandaż termiczny na wydech? Jak prawidłowo owinąć elementy wydechu?

Co daje bandaż termiczny na wydechu? Jakich bandaży należy używać i jak prawidłowo owijać poszczególne elementy układu?

Zastanawialiście się kiedyś nad owinięciem swojego wydechu bandażem termicznym? Jeśli tak, to zapewne wiecie dobrze, co jest efektem owinięcia wydechu takim bandażem, jak dobrać bandaż do silnika i w jaki sposób zabrać się za owijanie. Czy jednak na pewno wiecie to wszystko?

czytaj więcej >
Aktywne wydechy końcowe, sterowane klapy. Po co się je montuje, co dają, czy warto?

Aktywny układ wydechowy mechaniczny i elektroniczny, czyli gruszki vs przepustnice. Co nam daje i czy warto w to inwestować?

Nieraz już porównywaliśmy nowoczesne samochody do promów kosmicznych. We współczesnych, naszpikowanych elektroniką autach, sterować możemy już praktycznie wszystkim, od jednostki napędowej, po światła. Sterować możemy nawet dźwiękiem wydobywającym się z rury wydechowej. Jak? Za pomocą tzw. aktywnego wydechu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić normę emisji spalin w swoim aucie? Dlaczego warto to wiedzieć?

Jak sprawdzić normę emisji spalin w samochodzie? Dlaczego informacja ta ma tak duże znaczenie nie tylko dla środowiska, ale i dla naszego portfela?

Kto z Was wie, którą normę emisji spalin spełnia Wasz samochód? Każdy wie, że Euro, ale które Euro? Euro 6 czy Euro 1? Konkretny typ normy emisji spalin to istotny element wpływający na koszty utrzymania pojazdu, możliwość wjazdu do niektórych stref miejskich oraz ogólny wpływ na środowisko. W jaki sposób możecie sprawdzić, o jaką normę w Waszym przypadku chodzi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze