Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy HART do Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy NTY Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) NTY
Układ Wydechowy DYS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DYS
Układ Wydechowy ELWIS ROYAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ELWIS ROYAL
Układ Wydechowy ESEN SKV Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ESEN SKV
Układ Wydechowy EUROREPAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) EUROREPAR
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy GLASER Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) GLASER
Układ Wydechowy HART Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HART
Układ Wydechowy HELLA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HELLA
Układ Wydechowy KAWE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KAWE
Układ Wydechowy PAYEN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) PAYEN
Układ Wydechowy TOPRAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TOPRAN
Układ Wydechowy TRICLO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TRICLO
Układ Wydechowy TRISCAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TRISCAN
Układ Wydechowy VEMO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) VEMO
Układ Wydechowy VICTOR REINZ Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) VICTOR REINZ
Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
529 434
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
529 434
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Sonda regulacyjna
Sonda lambda:  Sonda planarna
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 312,00 zł
159,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Przepalony tłumik samochodowy. Objawy i skutki usterki

Jak radzić sobie z przepalonym tłumikiem samochodowym? Jak wyglądają objawy i skutki podobnej usterki?

Przepalony tłumik samochody to zjawisko częste w starych, zaniedbanych samochodach, ale nie tylko. Czasem, a może wręcz coraz częściej, do przepalenia tłumika dochodzi w autach relatywnie nowych. Z jakich powodów? Jak radzić sobie z podobną usterką?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze