Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy METZGER do Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 D 4x4 Autobus 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.07 - 2002.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy TOPRAN Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 D 4x4 Autobus 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.07 - 2002.04) TOPRAN
Układ Wydechowy ASSO Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 D 4x4 Autobus 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.07 - 2002.04) ASSO
Układ Wydechowy AUTOMEGA Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 D 4x4 Autobus 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.07 - 2002.04) AUTOMEGA
Układ Wydechowy BM CATALYSTS Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 D 4x4 Autobus 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.07 - 2002.04) BM CATALYSTS
Układ Wydechowy DINEX Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 D 4x4 Autobus 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.07 - 2002.04) DINEX
Układ Wydechowy EEC Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 D 4x4 Autobus 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.07 - 2002.04) EEC
Układ Wydechowy EUROREPAR Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 D 4x4 Autobus 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.07 - 2002.04) EUROREPAR
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 D 4x4 Autobus 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.07 - 2002.04) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy HC-CARGO Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 D 4x4 Autobus 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.07 - 2002.04) HC-CARGO
Układ Wydechowy HELLA Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 D 4x4 Autobus 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.07 - 2002.04) HELLA
Układ Wydechowy IMASAF Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 D 4x4 Autobus 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.07 - 2002.04) IMASAF
Układ Wydechowy JP GROUP Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 D 4x4 Autobus 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.07 - 2002.04) JP GROUP
Układ Wydechowy KLARIUS Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 D 4x4 Autobus 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.07 - 2002.04) KLARIUS
Układ Wydechowy METZGER Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 D 4x4 Autobus 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.07 - 2002.04) METZGER
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 D 4x4 Autobus 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.07 - 2002.04) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy QUINTON HAZELL Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 D 4x4 Autobus 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.07 - 2002.04) QUINTON HAZELL
Układ Wydechowy SASIC Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 D 4x4 Autobus 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.07 - 2002.04) SASIC
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 D 4x4 Autobus 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.07 - 2002.04) SCHLÜTTER TURBOLADER
Układ Wydechowy SWAG Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 D 4x4 Autobus 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.07 - 2002.04) SWAG
Układ Wydechowy TRICLO Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 D 4x4 Autobus 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.07 - 2002.04) TRICLO
Układ Wydechowy WALKER Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 D 4x4 Autobus 86KM, 63kW, olej napędowy (1996.07 - 2002.04) WALKER
Producent:METZGER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0893178
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
0893178
Jednostka:
szt
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  250000
Ilość biegunów:  4
Długość całkowita [mm]:  1760
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 817,00 zł
454,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Przepalony tłumik samochodowy. Objawy i skutki usterki

Jak radzić sobie z przepalonym tłumikiem samochodowym? Jak wyglądają objawy i skutki podobnej usterki?

Przepalony tłumik samochody to zjawisko częste w starych, zaniedbanych samochodach, ale nie tylko. Czasem, a może wręcz coraz częściej, do przepalenia tłumika dochodzi w autach relatywnie nowych. Z jakich powodów? Jak radzić sobie z podobną usterką?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze