Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy ELRING do Porsche 911 kabriolet (991) 3.0 Carrera S kabriolet 420KM, 309kW, benzyna (2015.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy FACET Porsche 911 kabriolet (991) 3.0 Carrera S kabriolet 420KM, 309kW, benzyna (2015.11 - obecnie) FACET
Układ Wydechowy AKS DASIS Porsche 911 kabriolet (991) 3.0 Carrera S kabriolet 420KM, 309kW, benzyna (2015.11 - obecnie) AKS DASIS
Układ Wydechowy BORGWARNER Porsche 911 kabriolet (991) 3.0 Carrera S kabriolet 420KM, 309kW, benzyna (2015.11 - obecnie) BORGWARNER
Układ Wydechowy BOSCH Porsche 911 kabriolet (991) 3.0 Carrera S kabriolet 420KM, 309kW, benzyna (2015.11 - obecnie) BOSCH
Układ Wydechowy ELRING Porsche 911 kabriolet (991) 3.0 Carrera S kabriolet 420KM, 309kW, benzyna (2015.11 - obecnie) ELRING
Układ Wydechowy EPS Porsche 911 kabriolet (991) 3.0 Carrera S kabriolet 420KM, 309kW, benzyna (2015.11 - obecnie) EPS
Układ Wydechowy FA1 Porsche 911 kabriolet (991) 3.0 Carrera S kabriolet 420KM, 309kW, benzyna (2015.11 - obecnie) FA1
Układ Wydechowy KW Porsche 911 kabriolet (991) 3.0 Carrera S kabriolet 420KM, 309kW, benzyna (2015.11 - obecnie) KW
Układ Wydechowy MOTAIR TURBO Porsche 911 kabriolet (991) 3.0 Carrera S kabriolet 420KM, 309kW, benzyna (2015.11 - obecnie) MOTAIR TURBO
Układ Wydechowy NISSENS Porsche 911 kabriolet (991) 3.0 Carrera S kabriolet 420KM, 309kW, benzyna (2015.11 - obecnie) NISSENS
Układ Wydechowy PIERBURG Porsche 911 kabriolet (991) 3.0 Carrera S kabriolet 420KM, 309kW, benzyna (2015.11 - obecnie) PIERBURG
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Porsche 911 kabriolet (991) 3.0 Carrera S kabriolet 420KM, 309kW, benzyna (2015.11 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Porsche 911 kabriolet (991) 3.0 Carrera S kabriolet 420KM, 309kW, benzyna (2015.11 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:ELRING

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
297.100
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
297.100
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Rura wydechowa przy turbosprężarce
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 72,00 zł
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
305.961
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
305.961
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Lokalizacja w aucie:  Kolektor wydechowy
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 101,00 zł
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
911.830
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
911.830
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Dla numeru OE:  9A212303153
Dla numeru OE:  9A212303154
Dla numeru OE:  9A212303155
Dla numeru OE:  9A212303253
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 292,00 zł
149,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Samochód dymi na niebiesko. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci niebieski dym?

Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?

Z wszystkich barw dymu dobywających się z rury wydechowej naszego auta, najgorszą możliwą zapowiedzią jest dym w kolorze niebieskim – niebieskim, niebieskawym lub szaro-niebieskim. Dlaczego właśnie ten? Ponieważ może to oznaczać awarię bardzo kosztowną w naprawie, a w starszych samochodach wręcz nieopłacalną. Co to za awaria?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze