Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy MAXGEAR do Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy NTY Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) NTY
Układ Wydechowy BOSCH Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) BOSCH
Układ Wydechowy KAMOKA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) KAMOKA
Układ Wydechowy ESEN SKV Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) ESEN SKV
Układ Wydechowy PIERBURG Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) PIERBURG
Układ Wydechowy ERA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) ERA
Układ Wydechowy FACET Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) FACET
Układ Wydechowy MAXGEAR Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) MAXGEAR
Układ Wydechowy AJUSA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) AJUSA
Układ Wydechowy AKS DASIS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) AKS DASIS
Układ Wydechowy AUTLOG Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) AUTLOG
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy DIEDERICHS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) DIEDERICHS
Układ Wydechowy ELRING Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) ELRING
Układ Wydechowy ENERGY Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) ENERGY
Układ Wydechowy EPS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) EPS
Układ Wydechowy EUROREPAR Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) EUROREPAR
Układ Wydechowy FA1 Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) FA1
Układ Wydechowy HC-CARGO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) HC-CARGO
Układ Wydechowy HOFFER Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) HOFFER
Układ Wydechowy KW Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) KW
Układ Wydechowy LUCAS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) LUCAS
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METZGER Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) METZGER
Układ Wydechowy NISSENS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) NISSENS
Układ Wydechowy NRF Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) NRF
Układ Wydechowy PRASCO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) PRASCO
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Układ Wydechowy SIDAT Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) SIDAT
Układ Wydechowy VALEO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) VALEO
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
59-0014
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
59-0014
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Sonda palcowa
Liczba przewodów:  4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  160000
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 288,00 zł
147,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Jak sprawdzić normę emisji spalin w swoim aucie? Dlaczego warto to wiedzieć?

Jak sprawdzić normę emisji spalin w samochodzie? Dlaczego informacja ta ma tak duże znaczenie nie tylko dla środowiska, ale i dla naszego portfela?

Kto z Was wie, którą normę emisji spalin spełnia Wasz samochód? Każdy wie, że Euro, ale które Euro? Euro 6 czy Euro 1? Konkretny typ normy emisji spalin to istotny element wpływający na koszty utrzymania pojazdu, możliwość wjazdu do niektórych stref miejskich oraz ogólny wpływ na środowisko. W jaki sposób możecie sprawdzić, o jaką normę w Waszym przypadku chodzi?

czytaj więcej >
Czujnik liniowy A/F - rodzaj czujnika tlenu. Czym jest, jak działa i do czego służy?

Czujnik liniowy A/F, czyli nowy rodzaj czujnika tlenu. Czym jest, jak działa i do czego jest wykorzystywany?

Aż trudno sobie wyobrazić to, jak wyglądałoby życie przeciętnego kierowcy (i nie tylko), gdyby nie sondy lambda. Te niewielkie czujniki dbają nie tylko o samochody, ale i o nas samych. A teraz, dzięki wprowadzeniu czujników A/F, potrafią jeszcze więcej. Co dokładnie?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Samochód dymi na niebiesko. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci niebieski dym?

Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?

Z wszystkich barw dymu dobywających się z rury wydechowej naszego auta, najgorszą możliwą zapowiedzią jest dym w kolorze niebieskim – niebieskim, niebieskawym lub szaro-niebieskim. Dlaczego właśnie ten? Ponieważ może to oznaczać awarię bardzo kosztowną w naprawie, a w starszych samochodach wręcz nieopłacalną. Co to za awaria?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze