Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy HART do Renault 20 (127_) 2.1 TD liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1982.01 - 1983.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy WALKER Renault 20 (127_) 2.1 TD liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1982.01 - 1983.12) WALKER
Układ Wydechowy HART Renault 20 (127_) 2.1 TD liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1982.01 - 1983.12) HART
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Renault 20 (127_) 2.1 TD liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1982.01 - 1983.12) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy ASSO Renault 20 (127_) 2.1 TD liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1982.01 - 1983.12) ASSO
Układ Wydechowy BIRTH Renault 20 (127_) 2.1 TD liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1982.01 - 1983.12) BIRTH
Układ Wydechowy EUROREPAR Renault 20 (127_) 2.1 TD liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1982.01 - 1983.12) EUROREPAR
Układ Wydechowy FA1 Renault 20 (127_) 2.1 TD liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1982.01 - 1983.12) FA1
Układ Wydechowy HC-CARGO Renault 20 (127_) 2.1 TD liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1982.01 - 1983.12) HC-CARGO
Układ Wydechowy IMASAF Renault 20 (127_) 2.1 TD liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1982.01 - 1983.12) IMASAF
Układ Wydechowy KLARIUS Renault 20 (127_) 2.1 TD liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1982.01 - 1983.12) KLARIUS
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Renault 20 (127_) 2.1 TD liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1982.01 - 1983.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Renault 20 (127_) 2.1 TD liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1982.01 - 1983.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Układ Wydechowy TRICLO Renault 20 (127_) 2.1 TD liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1982.01 - 1983.12) TRICLO
Układ Wydechowy VEMA Renault 20 (127_) 2.1 TD liftback 86KM, 63kW, olej napędowy (1982.01 - 1983.12) VEMA
Producent:HART

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
404 099
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
404 099
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  64,3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 16,00 zł
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
475 981
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
475 981
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  20,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 29,00 zł
9,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
421 184
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
421 184
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  1,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 28,00 zł
10,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
471 548
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
471 548
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  57,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 36,00 zł
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
471 549
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
471 549
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  3,7
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 42,00 zł
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
417 563
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
417 563
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  105,3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 48,00 zł
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
404 013
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
404 013
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  113
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 56,00 zł
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Samochód dymi na niebiesko. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci niebieski dym?

Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?

Z wszystkich barw dymu dobywających się z rury wydechowej naszego auta, najgorszą możliwą zapowiedzią jest dym w kolorze niebieskim – niebieskim, niebieskawym lub szaro-niebieskim. Dlaczego właśnie ten? Ponieważ może to oznaczać awarię bardzo kosztowną w naprawie, a w starszych samochodach wręcz nieopłacalną. Co to za awaria?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze