Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy EUROREPAR do Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 MPI liftback 80KM, 59kW, benzyna (2021.06 - obecnie)

Układ Wydechowy EPS Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 MPI liftback 80KM, 59kW, benzyna (2021.06 - obecnie) EPS
Układ Wydechowy AJUSA Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 MPI liftback 80KM, 59kW, benzyna (2021.06 - obecnie) AJUSA
Układ Wydechowy ELRING Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 MPI liftback 80KM, 59kW, benzyna (2021.06 - obecnie) ELRING
Układ Wydechowy EUROREPAR Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 MPI liftback 80KM, 59kW, benzyna (2021.06 - obecnie) EUROREPAR
Układ Wydechowy FACET Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 MPI liftback 80KM, 59kW, benzyna (2021.06 - obecnie) FACET
Układ Wydechowy HERTH+BUSS ELPARTS Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 MPI liftback 80KM, 59kW, benzyna (2021.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Wydechowy KW Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 MPI liftback 80KM, 59kW, benzyna (2021.06 - obecnie) KW
Układ Wydechowy VALEO Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 MPI liftback 80KM, 59kW, benzyna (2021.06 - obecnie) VALEO
Układ Wydechowy VIKA Skoda FABIA IV (PJ3) 1.0 MPI liftback 80KM, 59kW, benzyna (2021.06 - obecnie) VIKA
Producent:EUROREPAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1688282680
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1688282680
Materiał:  Guma masywna
Dla numeru OE:  1K0253147E
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1688283880
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1688283880
Materiał:  Metal
Dla numeru OE:  1K0253144AD
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Układ Wydechowy

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Czujnik liniowy A/F - rodzaj czujnika tlenu. Czym jest, jak działa i do czego służy?

Czujnik liniowy A/F, czyli nowy rodzaj czujnika tlenu. Czym jest, jak działa i do czego jest wykorzystywany?

Aż trudno sobie wyobrazić to, jak wyglądałoby życie przeciętnego kierowcy (i nie tylko), gdyby nie sondy lambda. Te niewielkie czujniki dbają nie tylko o samochody, ale i o nas samych. A teraz, dzięki wprowadzeniu czujników A/F, potrafią jeszcze więcej. Co dokładnie?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Aktywne wydechy końcowe, sterowane klapy. Po co się je montuje, co dają, czy warto?

Aktywny układ wydechowy mechaniczny i elektroniczny, czyli gruszki vs przepustnice. Co nam daje i czy warto w to inwestować?

Nieraz już porównywaliśmy nowoczesne samochody do promów kosmicznych. We współczesnych, naszpikowanych elektroniką autach, sterować możemy już praktycznie wszystkim, od jednostki napędowej, po światła. Sterować możemy nawet dźwiękiem wydobywającym się z rury wydechowej. Jak? Za pomocą tzw. aktywnego wydechu.

czytaj więcej >
Biały dym z rury wydechowej. Co musisz sprawdzić?

Biały dym z rury wydechowej. W jaki sposób dochodzi do tego zjawiska? Co należy sprawdzić, gdy się pojawi?

Nie ma chyba prostszego sposobu na ocenę stanu auta, niż diagnoza na podstawie koloru dymu wydobywającego się z rury wydechowej. Przynajmniej w teorii, bo w praktyce nierozsądne diagnozowanie może wpędzić Was w niesamowite koszty. Jak to jest w przypadku białego dymu z wydechu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze