Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy TRISCAN do Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy FA1 Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FA1
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy WALKER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) WALKER
Układ Wydechowy AJUSA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AJUSA
Układ Wydechowy DELPHI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DELPHI
Układ Wydechowy DRI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DRI
Układ Wydechowy ELRING Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ELRING
Układ Wydechowy ELSTOCK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ELSTOCK
Układ Wydechowy ESEN SKV Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ESEN SKV
Układ Wydechowy EUROREPAR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EUROREPAR
Układ Wydechowy HERTH+BUSS ELPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Wydechowy KAWE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAWE
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy SWAG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SWAG
Układ Wydechowy TMI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TMI
Układ Wydechowy TRISCAN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Układ Wydechowy VALEO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VALEO
Układ Wydechowy VICTOR REINZ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VICTOR REINZ
Układ Wydechowy VIKA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) TSI e-TEC Kombi 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VIKA
Producent:TRISCAN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
8845 29234
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8845 29234
Długość całkowita [mm]:  800
Liczba przewodów:  4
Ilość połączeń:  4
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
8845 29160
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8845 29160
Liczba przewodów:  5
Ilość połączeń:  6
Długość [mm]:  520
Kolor:  Czarny
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Przepalony tłumik samochodowy. Objawy i skutki usterki

Jak radzić sobie z przepalonym tłumikiem samochodowym? Jak wyglądają objawy i skutki podobnej usterki?

Przepalony tłumik samochody to zjawisko częste w starych, zaniedbanych samochodach, ale nie tylko. Czasem, a może wręcz coraz częściej, do przepalenia tłumika dochodzi w autach relatywnie nowych. Z jakich powodów? Jak radzić sobie z podobną usterką?

czytaj więcej >
Jak sprawdzić normę emisji spalin w swoim aucie? Dlaczego warto to wiedzieć?

Jak sprawdzić normę emisji spalin w samochodzie? Dlaczego informacja ta ma tak duże znaczenie nie tylko dla środowiska, ale i dla naszego portfela?

Kto z Was wie, którą normę emisji spalin spełnia Wasz samochód? Każdy wie, że Euro, ale które Euro? Euro 6 czy Euro 1? Konkretny typ normy emisji spalin to istotny element wpływający na koszty utrzymania pojazdu, możliwość wjazdu do niektórych stref miejskich oraz ogólny wpływ na środowisko. W jaki sposób możecie sprawdzić, o jaką normę w Waszym przypadku chodzi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze