Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy BOSCH do Volvo 760 (704, 764) 2.3 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1984.01 - 1986.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy WALKER Volvo 760 (704, 764) 2.3 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1984.01 - 1986.03) WALKER
Układ Wydechowy BOSCH Volvo 760 (704, 764) 2.3 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1984.01 - 1986.03) BOSCH
Układ Wydechowy MAXGEAR Volvo 760 (704, 764) 2.3 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1984.01 - 1986.03) MAXGEAR
Układ Wydechowy AJUSA Volvo 760 (704, 764) 2.3 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1984.01 - 1986.03) AJUSA
Układ Wydechowy ASSO Volvo 760 (704, 764) 2.3 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1984.01 - 1986.03) ASSO
Układ Wydechowy BOSAL Volvo 760 (704, 764) 2.3 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1984.01 - 1986.03) BOSAL
Układ Wydechowy EUROREPAR Volvo 760 (704, 764) 2.3 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1984.01 - 1986.03) EUROREPAR
Układ Wydechowy HART Volvo 760 (704, 764) 2.3 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1984.01 - 1986.03) HART
Układ Wydechowy KLOKKERHOLM Volvo 760 (704, 764) 2.3 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1984.01 - 1986.03) KLOKKERHOLM
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Volvo 760 (704, 764) 2.3 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1984.01 - 1986.03) SCHLÜTTER TURBOLADER
Producent:BOSCH

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.8 (45 ocen)
Kod produktu:
0 258 986 502
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (45 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 258 986 502
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  3
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  160000
Złącze / klema:  W razie potrzeby dopasować złącze
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 405,00 zł
213,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
4.8 (45 ocen)
Kod produktu:
0 258 003 957
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (45 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 258 003 957
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  3
Długość całkowita [mm]:  1236
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  100000
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 428,00 zł
225,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Producenci auto części z kategorii: Układ Wydechowy

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Przepalony tłumik samochodowy. Objawy i skutki usterki

Jak radzić sobie z przepalonym tłumikiem samochodowym? Jak wyglądają objawy i skutki podobnej usterki?

Przepalony tłumik samochody to zjawisko częste w starych, zaniedbanych samochodach, ale nie tylko. Czasem, a może wręcz coraz częściej, do przepalenia tłumika dochodzi w autach relatywnie nowych. Z jakich powodów? Jak radzić sobie z podobną usterką?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze