Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy BORG & BECK do Volvo 850 (854) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.08 - 1996.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy HART Volvo 850 (854) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.08 - 1996.12) HART
Układ Wydechowy WALKER Volvo 850 (854) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.08 - 1996.12) WALKER
Układ Wydechowy ASSO Volvo 850 (854) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.08 - 1996.12) ASSO
Układ Wydechowy BM CATALYSTS Volvo 850 (854) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.08 - 1996.12) BM CATALYSTS
Układ Wydechowy BORG & BECK Volvo 850 (854) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.08 - 1996.12) BORG & BECK
Układ Wydechowy BORGWARNER (3K) Volvo 850 (854) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.08 - 1996.12) BORGWARNER (3K)
Układ Wydechowy BOSAL Volvo 850 (854) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.08 - 1996.12) BOSAL
Układ Wydechowy BUGIAD Volvo 850 (854) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.08 - 1996.12) BUGIAD
Układ Wydechowy EBERSPÄCHER Volvo 850 (854) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.08 - 1996.12) EBERSPÄCHER
Układ Wydechowy ESEN SKV Volvo 850 (854) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.08 - 1996.12) ESEN SKV
Układ Wydechowy FA1 Volvo 850 (854) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.08 - 1996.12) FA1
Układ Wydechowy GATES Volvo 850 (854) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.08 - 1996.12) GATES
Układ Wydechowy HC-CARGO Volvo 850 (854) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.08 - 1996.12) HC-CARGO
Układ Wydechowy HOFFER Volvo 850 (854) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.08 - 1996.12) HOFFER
Układ Wydechowy IMASAF Volvo 850 (854) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.08 - 1996.12) IMASAF
Układ Wydechowy KLOKKERHOLM Volvo 850 (854) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.08 - 1996.12) KLOKKERHOLM
Układ Wydechowy KRAFT AUTOMOTIVE Volvo 850 (854) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.08 - 1996.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy MAGNETI MARELLI Volvo 850 (854) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.08 - 1996.12) MAGNETI MARELLI
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Volvo 850 (854) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.08 - 1996.12) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METALCAUCHO Volvo 850 (854) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.08 - 1996.12) METALCAUCHO
Układ Wydechowy MOBILETRON Volvo 850 (854) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.08 - 1996.12) MOBILETRON
Układ Wydechowy MOTAIR TURBO Volvo 850 (854) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.08 - 1996.12) MOTAIR TURBO
Układ Wydechowy MTS Volvo 850 (854) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.08 - 1996.12) MTS
Układ Wydechowy NRF Volvo 850 (854) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.08 - 1996.12) NRF
Układ Wydechowy QUINTON HAZELL Volvo 850 (854) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.08 - 1996.12) QUINTON HAZELL
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Volvo 850 (854) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.08 - 1996.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Układ Wydechowy TEDGUM Volvo 850 (854) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.08 - 1996.12) TEDGUM
Układ Wydechowy THERMOTEC Volvo 850 (854) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.08 - 1996.12) THERMOTEC
Układ Wydechowy TRICLO Volvo 850 (854) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.08 - 1996.12) TRICLO
Układ Wydechowy VAICO Volvo 850 (854) 2.5 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (1995.08 - 1996.12) VAICO
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTH1429
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTH1429
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  148
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez obejmy przewodu elastycznego
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  62
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  71
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  52,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  52,5
Tylko w połączeniu z:  FHC1109
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze