Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy HART do Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy VAICO Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) VAICO
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy SWAG Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) SWAG
Układ Wydechowy HART Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) HART
Układ Wydechowy AJUSA Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) AJUSA
Układ Wydechowy BIRTH Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) BIRTH
Układ Wydechowy DYS Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) DYS
Układ Wydechowy GLASER Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) GLASER
Układ Wydechowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy VEMA Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) VEMA
Układ Wydechowy VICTOR REINZ Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) VICTOR REINZ
Układ Wydechowy VIKA Vw GOLF I (17) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1982.08 - 1983.12) VIKA
Producent:HART

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
400 581
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
400 581
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 19,00 zł
6,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
402 108
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
402 108
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 22,00 zł
7,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
700 805
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
700 805
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  0,85
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 31,00 zł
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze