Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN do Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy HART Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) HART
Układ Wydechowy WALKER Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) WALKER
Układ Wydechowy SWAG Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) SWAG
Układ Wydechowy CORTECO Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) CORTECO
Układ Wydechowy AJUSA Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) AJUSA
Układ Wydechowy ASSO Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) ASSO
Układ Wydechowy AUTOMEGA Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) AUTOMEGA
Układ Wydechowy BGA Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) BGA
Układ Wydechowy BOSAL Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) BOSAL
Układ Wydechowy DYS Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) DYS
Układ Wydechowy ELRING Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) ELRING
Układ Wydechowy ELWIS ROYAL Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) ELWIS ROYAL
Układ Wydechowy EUROREPAR Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) EUROREPAR
Układ Wydechowy FA1 Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) FA1
Układ Wydechowy GLASER Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) GLASER
Układ Wydechowy JP GROUP Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) JP GROUP
Układ Wydechowy KLOKKERHOLM Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) KLOKKERHOLM
Układ Wydechowy LUCAS Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) LUCAS
Układ Wydechowy MARIX Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) MARIX
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy QUINTON HAZELL Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) QUINTON HAZELL
Układ Wydechowy VICTOR REINZ Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) VICTOR REINZ
Układ Wydechowy VIKA Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) VIKA
Producent:FEBI BILSTEIN

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
03687
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
03687
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  8
Grubość [mm]:  8,0
Jakosć/Klasa:  8
Rozmiar klucza:  12
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Materiał:  Miedz
Ciężar [kg]:  0,005
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 10,00 zł
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
07358
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
07358
Jednostka:
szt
Materiał:  Guma
Ciężar [kg]:  0,033
Dla numeru OE:  601 492 00 82
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 19,00 zł
6,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
23620
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
23620
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,026
Dla numeru OE:  191 253 147 B
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 29,00 zł
9,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
07005
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
07005
Jednostka:
szt
Materiał:  Metal
Ciężar [kg]:  0,308
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 107,00 zł
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze