Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy FEBEST do Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy HART Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) HART
Układ Wydechowy WALKER Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) WALKER
Układ Wydechowy KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy VAICO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) VAICO
Układ Wydechowy PIERBURG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) PIERBURG
Układ Wydechowy SWAG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) SWAG
Układ Wydechowy FA1 Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) FA1
Układ Wydechowy JP GROUP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) JP GROUP
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy AJUSA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) AJUSA
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy ASMET Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) ASMET
Układ Wydechowy ASSO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) ASSO
Układ Wydechowy AUTOMEGA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) AUTOMEGA
Układ Wydechowy BIRTH Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) BIRTH
Układ Wydechowy BOSAL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) BOSAL
Układ Wydechowy DYS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) DYS
Układ Wydechowy EBERSPÄCHER Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) EBERSPÄCHER
Układ Wydechowy FEBEST Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) FEBEST
Układ Wydechowy FLENNOR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) FLENNOR
Układ Wydechowy GSP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) GSP
Układ Wydechowy HC-CARGO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) HC-CARGO
Układ Wydechowy IMASAF Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) IMASAF
Układ Wydechowy IPARTS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) IPARTS
Układ Wydechowy KLOKKERHOLM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) KLOKKERHOLM
Układ Wydechowy LRT Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) LRT
Układ Wydechowy MAPCO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) MAPCO
Układ Wydechowy MARIX Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) MARIX
Układ Wydechowy METALCAUCHO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) METALCAUCHO
Układ Wydechowy MTS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) MTS
Układ Wydechowy OPTIMAL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) OPTIMAL
Układ Wydechowy POLMO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) POLMO
Układ Wydechowy TEDGUM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) TEDGUM
Układ Wydechowy TOPRAN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) TOPRAN
Układ Wydechowy TRICLO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) TRICLO
Układ Wydechowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy VEMA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) VEMA
Układ Wydechowy VIKA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.0 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1991.10) VIKA
Producent:FEBEST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2398-003-PCS10
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
2398-003-PCS10
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,2
Ilość:  10
Długożć opakowania [cm]:  4,0
Szerokość opakowania [cm]:  4,0
Wysokość opakowania [cm]:  1,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 107,00 zł
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze