Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy HART do Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy VAICO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) VAICO
Układ Wydechowy SWAG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) SWAG
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy HART Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) HART
Układ Wydechowy AJUSA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) AJUSA
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy BIRTH Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) BIRTH
Układ Wydechowy DYS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) DYS
Układ Wydechowy FEBEST Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) FEBEST
Układ Wydechowy JP GROUP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) JP GROUP
Układ Wydechowy KLARIUS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) KLARIUS
Układ Wydechowy MAPCO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) MAPCO
Układ Wydechowy POLMO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) POLMO
Układ Wydechowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy VEMA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) VEMA
Układ Wydechowy VICTOR REINZ Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) VICTOR REINZ
Układ Wydechowy VIKA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) VIKA
Producent:HART

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
400 582
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
400 582
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 16,00 zł
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
402 108
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
402 108
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 22,00 zł
7,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Przepalony tłumik samochodowy. Objawy i skutki usterki

Jak radzić sobie z przepalonym tłumikiem samochodowym? Jak wyglądają objawy i skutki podobnej usterki?

Przepalony tłumik samochody to zjawisko częste w starych, zaniedbanych samochodach, ale nie tylko. Czasem, a może wręcz coraz częściej, do przepalenia tłumika dochodzi w autach relatywnie nowych. Z jakich powodów? Jak radzić sobie z podobną usterką?

czytaj więcej >
Jak sprawdzić normę emisji spalin w swoim aucie? Dlaczego warto to wiedzieć?

Jak sprawdzić normę emisji spalin w samochodzie? Dlaczego informacja ta ma tak duże znaczenie nie tylko dla środowiska, ale i dla naszego portfela?

Kto z Was wie, którą normę emisji spalin spełnia Wasz samochód? Każdy wie, że Euro, ale które Euro? Euro 6 czy Euro 1? Konkretny typ normy emisji spalin to istotny element wpływający na koszty utrzymania pojazdu, możliwość wjazdu do niektórych stref miejskich oraz ogólny wpływ na środowisko. W jaki sposób możecie sprawdzić, o jaką normę w Waszym przypadku chodzi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze