Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN do Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy TOPRAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) TOPRAN
Układ Wydechowy EPS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) EPS
Układ Wydechowy FA1 Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) FA1
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy WALKER Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) WALKER
Układ Wydechowy AJUSA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) AJUSA
Układ Wydechowy DELPHI Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) DELPHI
Układ Wydechowy DRI Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) DRI
Układ Wydechowy ELRING Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) ELRING
Układ Wydechowy ELSTOCK Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) ELSTOCK
Układ Wydechowy ESEN SKV Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) ESEN SKV
Układ Wydechowy EUROREPAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) EUROREPAR
Układ Wydechowy FACET Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) FACET
Układ Wydechowy HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Wydechowy KAWE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) KAWE
Układ Wydechowy KW Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) KW
Układ Wydechowy LUCAS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) LUCAS
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Układ Wydechowy SWAG Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) SWAG
Układ Wydechowy TMI Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) TMI
Układ Wydechowy TRISCAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) TRISCAN
Układ Wydechowy VALEO Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) VALEO
Układ Wydechowy VEMO Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) VEMO
Układ Wydechowy VICTOR REINZ Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) VICTOR REINZ
Układ Wydechowy VIKA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 131KM, 96kW, benzyna (2019.07 - obecnie) VIKA
Producent:FEBI BILSTEIN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
177270
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
177270
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  W środku
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu
Ciężar [kg]:  0,223
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 124,00 zł
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FEBI BILSTEIN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
45569
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
45569
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,308
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 161,00 zł
78,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
177519
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
177519
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Ogrzewana
Gwint zewn. [mm]:  M18 x 1,5
Rozmiar klucza:  22
Liczba przewodów:  4
Długość kabli:  856
Ciężar [kg]:  0,107
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 409,00 zł
215,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze