Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy HERTH+BUSS ELPARTS do Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy TOPRAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) TOPRAN
Układ Wydechowy EPS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) EPS
Układ Wydechowy FA1 Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) FA1
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy WALKER Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) WALKER
Układ Wydechowy AJUSA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) AJUSA
Układ Wydechowy DELPHI Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) DELPHI
Układ Wydechowy DRI Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) DRI
Układ Wydechowy ELRING Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) ELRING
Układ Wydechowy ELSTOCK Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) ELSTOCK
Układ Wydechowy ESEN SKV Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) ESEN SKV
Układ Wydechowy EUROREPAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) EUROREPAR
Układ Wydechowy FACET Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) FACET
Układ Wydechowy HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Wydechowy KAWE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) KAWE
Układ Wydechowy KW Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) KW
Układ Wydechowy LUCAS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) LUCAS
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy SWAG Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) SWAG
Układ Wydechowy TMI Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) TMI
Układ Wydechowy TRISCAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) TRISCAN
Układ Wydechowy VALEO Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) VALEO
Układ Wydechowy VEMO Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) VEMO
Układ Wydechowy VICTOR REINZ Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) VICTOR REINZ
Układ Wydechowy VIKA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 TSI liftback 150KM, 110kW, benzyna (2019.07 - obecnie) VIKA
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
70685015
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
70685015
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Liczba przewodów:  4
Długość kabli:  700
Wymiar gwintu:  M18x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 368,00 zł
188,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
70685016
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
70685016
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Liczba przewodów:  5
Długość kabli:  425
Wymiar gwintu:  M18x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 690,00 zł
373,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze