Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy EPS do Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy BOSCH Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) BOSCH
Układ Wydechowy ELRING Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) ELRING
Układ Wydechowy EPS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) EPS
Układ Wydechowy EUROREPAR Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) EUROREPAR
Układ Wydechowy FACET Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) FACET
Układ Wydechowy HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Wydechowy HOFFER Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) HOFFER
Układ Wydechowy KW Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) KW
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METZGER Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) METZGER
Układ Wydechowy SWAG Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) SWAG
Układ Wydechowy THERMOTEC Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) THERMOTEC
Układ Wydechowy TOPRAN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) TOPRAN
Układ Wydechowy TRISCAN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) TRISCAN
Układ Wydechowy VIKA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.06 - obecnie) VIKA
Producent:EPS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.220.257
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.220.257
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 140,00 zł
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze