Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy ASSO do Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy VAICO Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) VAICO
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy CORTECO Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) CORTECO
Układ Wydechowy MEYLE Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) MEYLE
Układ Wydechowy AJUSA Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) AJUSA
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy ASSO Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) ASSO
Układ Wydechowy AUTOMEGA Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) AUTOMEGA
Układ Wydechowy BGA Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) BGA
Układ Wydechowy BIRTH Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) BIRTH
Układ Wydechowy DYS Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) DYS
Układ Wydechowy ELRING Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) ELRING
Układ Wydechowy GLASER Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) GLASER
Układ Wydechowy GSP Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) GSP
Układ Wydechowy HART Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) HART
Układ Wydechowy HC-CARGO Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) HC-CARGO
Układ Wydechowy JP GROUP Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) JP GROUP
Układ Wydechowy METALCAUCHO Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) METALCAUCHO
Układ Wydechowy MTS Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) MTS
Układ Wydechowy PAYEN Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) PAYEN
Układ Wydechowy SWAG Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) SWAG
Układ Wydechowy TEDGUM Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) TEDGUM
Układ Wydechowy TOPRAN Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) TOPRAN
Układ Wydechowy TRICLO Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) TRICLO
Układ Wydechowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy VEMA Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) VEMA
Układ Wydechowy VICTOR REINZ Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) VICTOR REINZ
Układ Wydechowy VIKA Vw JETTA I (16) 1.5 D sedan 50KM, 37kW, olej napędowy (1978.08 - 1980.07) VIKA
Producent:ASSO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASSO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
99.1045
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASSO
Kod:
99.1045
Łącznik rur:  Zacisk U
Średnica [mm]:  45
Numer seryjny:  99.1045
Do 100 dni na zwrot
ASSO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
58.6008
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASSO
Kod:
58.6008
Układ wydechowy:  Do środkowego tłumika
Numer seryjny:  58.6008
Do 100 dni na zwrot
ASSO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
58.1020
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASSO
Kod:
58.1020
Układ wydechowy:  Dla rury wydechowej
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Numer seryjny:  58.1020
Do 100 dni na zwrot
ASSO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
58.7042
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASSO
Kod:
58.7042
Układ wydechowy:  Do ostatniego tłumika
Numer seryjny:  58.7042
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze