Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy SWAG do Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 84KM, 62kW, benzyna (1987.08 - 1988.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 84KM, 62kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy PIERBURG Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 84KM, 62kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) PIERBURG
Układ Wydechowy VAICO Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 84KM, 62kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) VAICO
Układ Wydechowy AJUSA Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 84KM, 62kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) AJUSA
Układ Wydechowy CORTECO Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 84KM, 62kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) CORTECO
Układ Wydechowy DYS Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 84KM, 62kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) DYS
Układ Wydechowy ELRING Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 84KM, 62kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) ELRING
Układ Wydechowy ELWIS ROYAL Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 84KM, 62kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) ELWIS ROYAL
Układ Wydechowy FA1 Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 84KM, 62kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) FA1
Układ Wydechowy JP GROUP Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 84KM, 62kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) JP GROUP
Układ Wydechowy SWAG Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 84KM, 62kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) SWAG
Układ Wydechowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 84KM, 62kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy VICTOR REINZ Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 84KM, 62kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) VICTOR REINZ
Układ Wydechowy VIKA Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro sedan 84KM, 62kW, benzyna (1987.08 - 1988.07) VIKA
Producent:SWAG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
32 92 3624
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
32 92 3624
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,085
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 16,00 zł
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
32 92 3620
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
32 92 3620
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,026
Dla numeru OE:  191 253 147 B
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 28,00 zł
10,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze