Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy GSP do Vw POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D sedan 48KM, 35kW, olej napędowy (1990.10 - 1994.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Vw POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D sedan 48KM, 35kW, olej napędowy (1990.10 - 1994.09) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy KRAFT AUTOMOTIVE Vw POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D sedan 48KM, 35kW, olej napędowy (1990.10 - 1994.09) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy VAICO Vw POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D sedan 48KM, 35kW, olej napędowy (1990.10 - 1994.09) VAICO
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Vw POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D sedan 48KM, 35kW, olej napędowy (1990.10 - 1994.09) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy POLMO Vw POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D sedan 48KM, 35kW, olej napędowy (1990.10 - 1994.09) POLMO
Układ Wydechowy TOPRAN Vw POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D sedan 48KM, 35kW, olej napędowy (1990.10 - 1994.09) TOPRAN
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Vw POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D sedan 48KM, 35kW, olej napędowy (1990.10 - 1994.09) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy ASMET Vw POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D sedan 48KM, 35kW, olej napędowy (1990.10 - 1994.09) ASMET
Układ Wydechowy ASSO Vw POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D sedan 48KM, 35kW, olej napędowy (1990.10 - 1994.09) ASSO
Układ Wydechowy BOSAL Vw POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D sedan 48KM, 35kW, olej napędowy (1990.10 - 1994.09) BOSAL
Układ Wydechowy DYS Vw POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D sedan 48KM, 35kW, olej napędowy (1990.10 - 1994.09) DYS
Układ Wydechowy GSP Vw POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D sedan 48KM, 35kW, olej napędowy (1990.10 - 1994.09) GSP
Układ Wydechowy HART Vw POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D sedan 48KM, 35kW, olej napędowy (1990.10 - 1994.09) HART
Układ Wydechowy HC-CARGO Vw POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D sedan 48KM, 35kW, olej napędowy (1990.10 - 1994.09) HC-CARGO
Układ Wydechowy HELLA Vw POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D sedan 48KM, 35kW, olej napędowy (1990.10 - 1994.09) HELLA
Układ Wydechowy IMASAF Vw POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D sedan 48KM, 35kW, olej napędowy (1990.10 - 1994.09) IMASAF
Układ Wydechowy IPARTS Vw POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D sedan 48KM, 35kW, olej napędowy (1990.10 - 1994.09) IPARTS
Układ Wydechowy JP GROUP Vw POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D sedan 48KM, 35kW, olej napędowy (1990.10 - 1994.09) JP GROUP
Układ Wydechowy KLOKKERHOLM Vw POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D sedan 48KM, 35kW, olej napędowy (1990.10 - 1994.09) KLOKKERHOLM
Układ Wydechowy MARIX Vw POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D sedan 48KM, 35kW, olej napędowy (1990.10 - 1994.09) MARIX
Układ Wydechowy METALCAUCHO Vw POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D sedan 48KM, 35kW, olej napędowy (1990.10 - 1994.09) METALCAUCHO
Układ Wydechowy MTS Vw POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D sedan 48KM, 35kW, olej napędowy (1990.10 - 1994.09) MTS
Układ Wydechowy SWAG Vw POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D sedan 48KM, 35kW, olej napędowy (1990.10 - 1994.09) SWAG
Układ Wydechowy TEDGUM Vw POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D sedan 48KM, 35kW, olej napędowy (1990.10 - 1994.09) TEDGUM
Układ Wydechowy TRICLO Vw POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D sedan 48KM, 35kW, olej napędowy (1990.10 - 1994.09) TRICLO
Układ Wydechowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D sedan 48KM, 35kW, olej napędowy (1990.10 - 1994.09) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy VEMA Vw POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D sedan 48KM, 35kW, olej napędowy (1990.10 - 1994.09) VEMA
Układ Wydechowy VIKA Vw POLO CLASSIC (86C, 80) 1.4 D sedan 48KM, 35kW, olej napędowy (1990.10 - 1994.09) VIKA
Producent:GSP

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
510022
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
510022
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  191 253 147 B
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 16,00 zł
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
510078
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
510078
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 16,00 zł
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
510171
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
510171
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  110 492 00 82
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 16,00 zł
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
538964
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
538964
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze