Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy JAPANPARTS do Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08)

Układ Zapłonowy BOSCH Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BOSCH
Układ Zapłonowy CHAMPION Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) CHAMPION
Układ Zapłonowy NGK Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) NGK
Układ Zapłonowy BRISK Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BRISK
Układ Zapłonowy DENSO Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) DENSO
Układ Zapłonowy BORGWARNER (BERU) Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BORGWARNER (BERU)
Układ Zapłonowy KAMOKA Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) KAMOKA
Układ Zapłonowy VALEO Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) VALEO
Układ Zapłonowy ASHIKA Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ASHIKA
Układ Zapłonowy AUTOMEGA Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) AUTOMEGA
Układ Zapłonowy BREMI Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BREMI
Układ Zapłonowy EFI AUTOMOTIVE Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) EFI AUTOMOTIVE
Układ Zapłonowy EPS Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) EPS
Układ Zapłonowy EUROREPAR Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) EUROREPAR
Układ Zapłonowy EYQUEM Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) EYQUEM
Układ Zapłonowy FACET Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FACET
Układ Zapłonowy HART Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HART
Układ Zapłonowy HELLA Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HELLA
Układ Zapłonowy JANMOR Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) JANMOR
Układ Zapłonowy JAPANPARTS Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) JAPANPARTS
Układ Zapłonowy JAPKO Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) JAPKO
Układ Zapłonowy JP GROUP Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) JP GROUP
Układ Zapłonowy KW Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) KW
Układ Zapłonowy LUCAS Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) LUCAS
Układ Zapłonowy MAGNETI MARELLI Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MAGNETI MARELLI
Układ Zapłonowy MASTER-SPORT GERMANY Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Zapłonowy QUINTON HAZELL Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) QUINTON HAZELL
Układ Zapłonowy SCT - MANNOL Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SCT - MANNOL
Układ Zapłonowy TESLA Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) TESLA
Układ Zapłonowy VEMO Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) VEMO
Układ Zapłonowy WALKER PRODUCTS Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) WALKER PRODUCTS
Producent:JAPANPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPANPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B087
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
B087
Jednostka:
szt
Techniczny numer informacyjny:  HKT
Długość całkowita [mm]:  89
Długość 1 [mm]:  46
Długość 2 [mm]:  29
Średnica [mm]:  5
Napięcie [V]:  11
Do 100 dni na zwrot
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >
Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika w 2024? Czy można na niej jakoś zaoszczędzić?

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika?

Świece żarowe i świece zapłonowe to jedne z tych części samochodowych, o których istnieniu mało kto pamięta do momentu, aż przestaną działać prawidłowo. A wówczas? Wówczas pośpiesznie zamawiamy wizytę w warsztacie, żeby je jak najprędzej wymienić. Ile za taką wymianę u mechanika zapłacimy w 2024 roku?

czytaj więcej >
Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie są objawy, jak naprawić?

Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie daje objawy i jak można to naprawić?

Problemy z rozruchem diesla? To może być wina świec żarowych, ale równie dobrze usterka przekaźnika. Bez sprawnego przekaźnika świece żarowe nie będą działały prawidłowo, a kierowca odczuje to jako szereg rozmaitych objawów. Jakich dokładnie? Co należy zrobić z takim uszkodzonym przekaźnikiem?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze