Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy CHAMPION do Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Zapłonowy BOSCH Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) BOSCH
Układ Zapłonowy DENSO Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) DENSO
Układ Zapłonowy CHAMPION Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) CHAMPION
Układ Zapłonowy NGK Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) NGK
Układ Zapłonowy NTY Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) NTY
Układ Zapłonowy ERA Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) ERA
Układ Zapłonowy FEBI BILSTEIN Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) FEBI BILSTEIN
Układ Zapłonowy MAGNETI MARELLI Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) MAGNETI MARELLI
Układ Zapłonowy MAXGEAR Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) MAXGEAR
Układ Zapłonowy DELPHI Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) DELPHI
Układ Zapłonowy HELLA Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) HELLA
Układ Zapłonowy KAMOKA Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) KAMOKA
Układ Zapłonowy ACKOJA Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) ACKOJA
Układ Zapłonowy ASHIKA Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) ASHIKA
Układ Zapłonowy BORGWARNER (BERU) Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) BORGWARNER (BERU)
Układ Zapłonowy BREMI Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) BREMI
Układ Zapłonowy CALORSTAT BY VERNET Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) CALORSTAT BY VERNET
Układ Zapłonowy EFI AUTOMOTIVE Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) EFI AUTOMOTIVE
Układ Zapłonowy ENERGY Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) ENERGY
Układ Zapłonowy EPS Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) EPS
Układ Zapłonowy ESEN SKV Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) ESEN SKV
Układ Zapłonowy EUROREPAR Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) EUROREPAR
Układ Zapłonowy EYQUEM Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) EYQUEM
Układ Zapłonowy FACET Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) FACET
Układ Zapłonowy FAE Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) FAE
Układ Zapłonowy FAST Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) FAST
Układ Zapłonowy HART Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) HART
Układ Zapłonowy HERTH+BUSS ELPARTS Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Zapłonowy HITACHI Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) HITACHI
Układ Zapłonowy HOFFER Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) HOFFER
Układ Zapłonowy IPD Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) IPD
Układ Zapłonowy JANMOR Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) JANMOR
Układ Zapłonowy JAPANPARTS Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) JAPANPARTS
Układ Zapłonowy JAPKO Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) JAPKO
Układ Zapłonowy JP GROUP Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) JP GROUP
Układ Zapłonowy KAWE Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) KAWE
Układ Zapłonowy KRAFT AUTOMOTIVE Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Zapłonowy KW Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) KW
Układ Zapłonowy LUCAS Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) LUCAS
Układ Zapłonowy MAPCO Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) MAPCO
Układ Zapłonowy MEAT & DORIA Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) MEAT & DORIA
Układ Zapłonowy MOBILETRON Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) MOBILETRON
Układ Zapłonowy MOTORAD Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) MOTORAD
Układ Zapłonowy NPS Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) NPS
Układ Zapłonowy OEM Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) OEM
Układ Zapłonowy QUINTON HAZELL Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) QUINTON HAZELL
Układ Zapłonowy SASIC Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) SASIC
Układ Zapłonowy SCT - MANNOL Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) SCT - MANNOL
Układ Zapłonowy SEIM Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) SEIM
Układ Zapłonowy SIDAT Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) SIDAT
Układ Zapłonowy SWAG Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) SWAG
Układ Zapłonowy TESLA Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) TESLA
Układ Zapłonowy TOPRAN Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) TOPRAN
Układ Zapłonowy TRISCAN Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) TRISCAN
Układ Zapłonowy VALEO Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) VALEO
Układ Zapłonowy VEMO Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) VEMO
Układ Zapłonowy WALKER PRODUCTS Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1993.01 - 1996.08) WALKER PRODUCTS
Producent:CHAMPION

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
3.9 (8 ocen)
Kod produktu:
OE029/T10
dostępny
3.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
OE029/T10
Jednostka:
szt
Odstęp elektrod:  1
Technika połączeń:  SAE
Wymiar gwintu:  M14x1.25
Rozmiar klucza:  16 mm
Jakosć/Klasa:  Pt GE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa:  Z gniazdem stożkowym
Świeca zapłonowa:  Elektroda środkowa platynowa
Długość gwintu [mm]:  25
Techniczny numer informacyjny:  RES9PYP4
Położenie elektrod [mm]:  3
Moment dokręcenia od [Nm]:  15
Moment dokręcenia do [Nm]:  20
Długożć opakowania [cm]:  8,85
Szerokość opakowania [cm]:  2,6
Wysokość opakowania [cm]:  2,35
Opornożć od [kOhm]:  3
Opór do [kOhm]:  9
Wysięg [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 89,00 zł
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
3.9 (8 ocen)
Kod produktu:
CCH9901
dostępny
3.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CCH9901
Jednostka:
szt
Odstęp elektrod:  1,2
Technika połączeń:  SAE
Rozmiar klucza:  16 mm
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa:  Z gniazdem stożkowym
Świeca zapłonowa:  Elektroda środkowa irydowa
Długość gwintu [mm]:  25
Techniczny numer informacyjny:  RES9WYPB5
Moment dokręcenia do [Nm]:  20
Długożć opakowania [cm]:  9,525
Szerokość opakowania [cm]:  2,54
Wymiar gwintu:  M14x1.25
Jakosć/Klasa:  Pt GE
Położenie elektrod [mm]:  3
Moment dokręcenia od [Nm]:  15
Wysokość opakowania [cm]:  2,54
Opornożć od [kOhm]:  3
Opór do [kOhm]:  10
Wysięg [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 106,00 zł
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
3.9 (8 ocen)
Kod produktu:
CET17P
dostępny
3.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CET17P
Jednostka:
szt
Odstęp elektrod:  0,75
Technika połączeń:  SAE
Wymiar gwintu:  M14x1.25
Rozmiar klucza:  16 mm
Jakosć/Klasa:  Ti Poly-V
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa:  Z gniazdem stożkowym
Świeca zapłonowa:  Elektroda środkowa platynowa
Długość gwintu [mm]:  25
Techniczny numer informacyjny:  CET17P
Położenie elektrod [mm]:  3
Moment dokręcenia od [Nm]:  15
Moment dokręcenia do [Nm]:  20
Długożć opakowania [cm]:  8,85
Szerokość opakowania [cm]:  2,6
Wysokość opakowania [cm]:  2,35
Opornożć od [kOhm]:  3
Opór do [kOhm]:  10
Wysięg [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CLS111
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CLS111
Jednostka:
szt
DIN / ISO:  D
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Świeca zapłonowa:  Rodzaj połączenia SAE
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia DIN
Długość 1 [mm]:  525
Długość 2 [mm]:  465
Liczba przewodów:  4
Długość 3 [mm]:  385
Długość 4 [mm]:  249
Długożć opakowania [cm]:  28,3
Szerokość opakowania [cm]:  12,4
Wysokość opakowania [cm]:  6,9
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 231,00 zł
118,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
3.9 (8 ocen)
Kod produktu:
OE189/R04
niedostępny
3.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
OE189/R04
Jednostka:
szt
Odstęp elektrod:  1,2
Technika połączeń:  SAE
Wymiar gwintu:  M14x1.25
Rozmiar klucza:  16 mm
Jakosć/Klasa:  Pt GE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa:  Z gniazdem stożkowym
Świeca zapłonowa:  Elektroda środkowa irydowa
Długość gwintu [mm]:  25
Techniczny numer informacyjny:  RES9WYPB5
Położenie elektrod [mm]:  3
Moment dokręcenia od [Nm]:  15
Moment dokręcenia do [Nm]:  20
Długożć opakowania [cm]:  15
Szerokość opakowania [cm]:  3,4
Wysokość opakowania [cm]:  2,02
Opornożć od [kOhm]:  3
Opór do [kOhm]:  10
Wysięg [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 109,00 zł
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CHAMPION
3.9 (8 ocen)
Kod produktu:
OE029/R04
niedostępny
3.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
OE029/R04
Jednostka:
szt
Odstęp elektrod:  1
Technika połączeń:  SAE
Wymiar gwintu:  M14x1.25
Rozmiar klucza:  16 mm
Jakosć/Klasa:  Pt GE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa:  Z gniazdem stożkowym
Świeca zapłonowa:  Elektroda środkowa platynowa
Długość gwintu [mm]:  25
Techniczny numer informacyjny:  RES9PYP4
Położenie elektrod [mm]:  3
Moment dokręcenia od [Nm]:  15
Moment dokręcenia do [Nm]:  20
Długożć opakowania [cm]:  14,8
Szerokość opakowania [cm]:  2,525
Wysokość opakowania [cm]:  2,72
Opornożć od [kOhm]:  3
Opór do [kOhm]:  10
Wysięg [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 249,00 zł
127,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CHAMPION
3.9 (8 ocen)
Kod produktu:
CET17PSB
niedostępny
3.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CET17PSB
Jednostka:
szt
Odstęp elektrod:  0,75
Technika połączeń:  SAE
Wymiar gwintu:  M14x1.25
Rozmiar klucza:  16 mm
Jakosć/Klasa:  Ti Poly-V
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa:  Z gniazdem stożkowym
Świeca zapłonowa:  Elektroda środkowa platynowa
Długość gwintu [mm]:  25
Techniczny numer informacyjny:  CET17P
Położenie elektrod [mm]:  3
Moment dokręcenia od [Nm]:  15
Moment dokręcenia do [Nm]:  20
Długożć opakowania [cm]:  20
Szerokość opakowania [cm]:  10
Wysokość opakowania [cm]:  3,2
Opornożć od [kOhm]:  3
Opór do [kOhm]:  10
Wysięg [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 296,00 zł
151,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >
Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie są objawy, jak naprawić?

Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie daje objawy i jak można to naprawić?

Problemy z rozruchem diesla? To może być wina świec żarowych, ale równie dobrze usterka przekaźnika. Bez sprawnego przekaźnika świece żarowe nie będą działały prawidłowo, a kierowca odczuje to jako szereg rozmaitych objawów. Jakich dokładnie? Co należy zrobić z takim uszkodzonym przekaźnikiem?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023?

Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023 roku? Jakie są ceny tych usług w warsztatach samochodowych?

Świece zapłonowe oraz świece żarowe należą do grupy podstawowych samochodowych części eksploatacyjnych, które zużywają się w sposób naturalny na skutek zwykłego korzystania z auta. Na szczęście jednak oba typy świec w normalnych warunkach odznaczają się całkiem sporą żywotnością i nie musimy wymieniać ich zbyt często. A ile przyszłoby nam za taką wymianę zapłacić obecnie u mechanika? Jakie są ceny tego typu usług w warsztatach samochodowych w Polsce?

czytaj więcej >
Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze