Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy BREMI do Mazda E Skrzynia (SR2) E2200 D Skrzynia 63KM, 46kW, olej napędowy (1985.05 - 1988.02)

Układ Zapłonowy MAXGEAR Mazda E Skrzynia (SR2) E2200 D Skrzynia 63KM, 46kW, olej napędowy (1985.05 - 1988.02) MAXGEAR
Układ Zapłonowy ASHIKA Mazda E Skrzynia (SR2) E2200 D Skrzynia 63KM, 46kW, olej napędowy (1985.05 - 1988.02) ASHIKA
Układ Zapłonowy BORGWARNER (BERU) Mazda E Skrzynia (SR2) E2200 D Skrzynia 63KM, 46kW, olej napędowy (1985.05 - 1988.02) BORGWARNER (BERU)
Układ Zapłonowy BREMI Mazda E Skrzynia (SR2) E2200 D Skrzynia 63KM, 46kW, olej napędowy (1985.05 - 1988.02) BREMI
Układ Zapłonowy CHAMPION Mazda E Skrzynia (SR2) E2200 D Skrzynia 63KM, 46kW, olej napędowy (1985.05 - 1988.02) CHAMPION
Układ Zapłonowy DENSO Mazda E Skrzynia (SR2) E2200 D Skrzynia 63KM, 46kW, olej napędowy (1985.05 - 1988.02) DENSO
Układ Zapłonowy EIKO-JAPAN Mazda E Skrzynia (SR2) E2200 D Skrzynia 63KM, 46kW, olej napędowy (1985.05 - 1988.02) EIKO-JAPAN
Układ Zapłonowy ERA Mazda E Skrzynia (SR2) E2200 D Skrzynia 63KM, 46kW, olej napędowy (1985.05 - 1988.02) ERA
Układ Zapłonowy EYQUEM Mazda E Skrzynia (SR2) E2200 D Skrzynia 63KM, 46kW, olej napędowy (1985.05 - 1988.02) EYQUEM
Układ Zapłonowy FAE Mazda E Skrzynia (SR2) E2200 D Skrzynia 63KM, 46kW, olej napędowy (1985.05 - 1988.02) FAE
Układ Zapłonowy FLENNOR Mazda E Skrzynia (SR2) E2200 D Skrzynia 63KM, 46kW, olej napędowy (1985.05 - 1988.02) FLENNOR
Układ Zapłonowy HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda E Skrzynia (SR2) E2200 D Skrzynia 63KM, 46kW, olej napędowy (1985.05 - 1988.02) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Zapłonowy HIDRIA Mazda E Skrzynia (SR2) E2200 D Skrzynia 63KM, 46kW, olej napędowy (1985.05 - 1988.02) HIDRIA
Układ Zapłonowy HKT Mazda E Skrzynia (SR2) E2200 D Skrzynia 63KM, 46kW, olej napędowy (1985.05 - 1988.02) HKT
Układ Zapłonowy HOFFER Mazda E Skrzynia (SR2) E2200 D Skrzynia 63KM, 46kW, olej napędowy (1985.05 - 1988.02) HOFFER
Układ Zapłonowy JAPANPARTS Mazda E Skrzynia (SR2) E2200 D Skrzynia 63KM, 46kW, olej napędowy (1985.05 - 1988.02) JAPANPARTS
Układ Zapłonowy JAPKO Mazda E Skrzynia (SR2) E2200 D Skrzynia 63KM, 46kW, olej napędowy (1985.05 - 1988.02) JAPKO
Układ Zapłonowy KAVO PARTS Mazda E Skrzynia (SR2) E2200 D Skrzynia 63KM, 46kW, olej napędowy (1985.05 - 1988.02) KAVO PARTS
Układ Zapłonowy LUCAS Mazda E Skrzynia (SR2) E2200 D Skrzynia 63KM, 46kW, olej napędowy (1985.05 - 1988.02) LUCAS
Układ Zapłonowy MAGNETI MARELLI Mazda E Skrzynia (SR2) E2200 D Skrzynia 63KM, 46kW, olej napędowy (1985.05 - 1988.02) MAGNETI MARELLI
Układ Zapłonowy MEAT & DORIA Mazda E Skrzynia (SR2) E2200 D Skrzynia 63KM, 46kW, olej napędowy (1985.05 - 1988.02) MEAT & DORIA
Układ Zapłonowy NGK Mazda E Skrzynia (SR2) E2200 D Skrzynia 63KM, 46kW, olej napędowy (1985.05 - 1988.02) NGK
Układ Zapłonowy NIPPARTS Mazda E Skrzynia (SR2) E2200 D Skrzynia 63KM, 46kW, olej napędowy (1985.05 - 1988.02) NIPPARTS
Układ Zapłonowy NPS Mazda E Skrzynia (SR2) E2200 D Skrzynia 63KM, 46kW, olej napędowy (1985.05 - 1988.02) NPS
Układ Zapłonowy SCT - MANNOL Mazda E Skrzynia (SR2) E2200 D Skrzynia 63KM, 46kW, olej napędowy (1985.05 - 1988.02) SCT - MANNOL
Układ Zapłonowy SIDAT Mazda E Skrzynia (SR2) E2200 D Skrzynia 63KM, 46kW, olej napędowy (1985.05 - 1988.02) SIDAT
Układ Zapłonowy VALEO Mazda E Skrzynia (SR2) E2200 D Skrzynia 63KM, 46kW, olej napędowy (1985.05 - 1988.02) VALEO
Układ Zapłonowy VEMO Mazda E Skrzynia (SR2) E2200 D Skrzynia 63KM, 46kW, olej napędowy (1985.05 - 1988.02) VEMO
Producent:BREMI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
25011
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMI
Kod:
25011
Jednostka:
szt
Gwintowana złączka:  M4x0,7
Rozmiar klucza:  12mm
Napięcie [V]:  7
Natężenie prądu [A]:  16,5
Wymiar gwintu:  M10x1,25
Długość [mm]:  86
Głębokosć zabudowy [mm]:  22
Zbieżnosć stożka:  120
Średnica [mm]:  5
Moment dokręcenia od [Nm]:  10
Moment dokręcenia do [Nm]:  15
Do 100 dni na zwrot
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika w 2024? Czy można na niej jakoś zaoszczędzić?

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika?

Świece żarowe i świece zapłonowe to jedne z tych części samochodowych, o których istnieniu mało kto pamięta do momentu, aż przestaną działać prawidłowo. A wówczas? Wówczas pośpiesznie zamawiamy wizytę w warsztacie, żeby je jak najprędzej wymienić. Ile za taką wymianę u mechanika zapłacimy w 2024 roku?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023?

Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023 roku? Jakie są ceny tych usług w warsztatach samochodowych?

Świece zapłonowe oraz świece żarowe należą do grupy podstawowych samochodowych części eksploatacyjnych, które zużywają się w sposób naturalny na skutek zwykłego korzystania z auta. Na szczęście jednak oba typy świec w normalnych warunkach odznaczają się całkiem sporą żywotnością i nie musimy wymieniać ich zbyt często. A ile przyszłoby nam za taką wymianę zapłacić obecnie u mechanika? Jakie są ceny tego typu usług w warsztatach samochodowych w Polsce?

czytaj więcej >
Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >
Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze