Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy NGK do Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Układ Zapłonowy BOSCH Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BOSCH
Układ Zapłonowy EPS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EPS
Układ Zapłonowy FACET Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FACET
Układ Zapłonowy BORGWARNER (BERU) Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BORGWARNER (BERU)
Układ Zapłonowy DELPHI Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DELPHI
Układ Zapłonowy EFI AUTOMOTIVE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Układ Zapłonowy ERA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ERA
Układ Zapłonowy EYQUEM Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EYQUEM
Układ Zapłonowy HART Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HART
Układ Zapłonowy HELLA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HELLA
Układ Zapłonowy HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Zapłonowy KW Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KW
Układ Zapłonowy MOTORAD Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOTORAD
Układ Zapłonowy NGK Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NGK
Układ Zapłonowy TOPRAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TOPRAN
Układ Zapłonowy TRISCAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Producent:NGK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NGK
4.8 (16 ocen)
Kod produktu:
49152
dostępny
4.8 (16 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NGK
Kod:
49152
Jednostka:
szt
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  1
Ilość biegunów:  4
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia pierścień (w kształcie miseczki)
Do 100 dni na zwrot
170,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika w 2024? Czy można na niej jakoś zaoszczędzić?

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika?

Świece żarowe i świece zapłonowe to jedne z tych części samochodowych, o których istnieniu mało kto pamięta do momentu, aż przestaną działać prawidłowo. A wówczas? Wówczas pośpiesznie zamawiamy wizytę w warsztacie, żeby je jak najprędzej wymienić. Ile za taką wymianę u mechanika zapłacimy w 2024 roku?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023?

Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023 roku? Jakie są ceny tych usług w warsztatach samochodowych?

Świece zapłonowe oraz świece żarowe należą do grupy podstawowych samochodowych części eksploatacyjnych, które zużywają się w sposób naturalny na skutek zwykłego korzystania z auta. Na szczęście jednak oba typy świec w normalnych warunkach odznaczają się całkiem sporą żywotnością i nie musimy wymieniać ich zbyt często. A ile przyszłoby nam za taką wymianę zapłacić obecnie u mechanika? Jakie są ceny tego typu usług w warsztatach samochodowych w Polsce?

czytaj więcej >
Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >
Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze