Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zasilania Paliwem ALCO FILTER do Honda PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V (BA4) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.10 - 1992.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Zasilania Paliwem ERA Honda PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V (BA4) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.10 - 1992.01) ERA
Układ Zasilania Paliwem ALCO FILTER Honda PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V (BA4) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.10 - 1992.01) ALCO FILTER
Układ Zasilania Paliwem AMC FILTER Honda PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V (BA4) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.10 - 1992.01) AMC FILTER
Układ Zasilania Paliwem ASHIKA Honda PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V (BA4) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.10 - 1992.01) ASHIKA
Układ Zasilania Paliwem CLEAN FILTERS Honda PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V (BA4) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.10 - 1992.01) CLEAN FILTERS
Układ Zasilania Paliwem HELLA Honda PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V (BA4) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.10 - 1992.01) HELLA
Układ Zasilania Paliwem HERTH+BUSS JAKOPARTS Honda PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V (BA4) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.10 - 1992.01) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Zasilania Paliwem HITACHI Honda PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V (BA4) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.10 - 1992.01) HITACHI
Układ Zasilania Paliwem HOFFER Honda PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V (BA4) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.10 - 1992.01) HOFFER
Układ Zasilania Paliwem JAPANPARTS Honda PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V (BA4) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.10 - 1992.01) JAPANPARTS
Układ Zasilania Paliwem JAPKO Honda PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V (BA4) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.10 - 1992.01) JAPKO
Układ Zasilania Paliwem KAVO PARTS Honda PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V (BA4) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.10 - 1992.01) KAVO PARTS
Układ Zasilania Paliwem KNECHT Honda PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V (BA4) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.10 - 1992.01) KNECHT
Układ Zasilania Paliwem MAHLE Honda PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V (BA4) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.10 - 1992.01) MAHLE
Układ Zasilania Paliwem MAXGEAR Honda PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V (BA4) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.10 - 1992.01) MAXGEAR
Układ Zasilania Paliwem MEAT & DORIA Honda PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V (BA4) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.10 - 1992.01) MEAT & DORIA
Układ Zasilania Paliwem METZGER Honda PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V (BA4) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.10 - 1992.01) METZGER
Układ Zasilania Paliwem NIPPARTS Honda PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V (BA4) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.10 - 1992.01) NIPPARTS
Układ Zasilania Paliwem NPS Honda PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V (BA4) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.10 - 1992.01) NPS
Układ Zasilania Paliwem PIERBURG Honda PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V (BA4) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.10 - 1992.01) PIERBURG
Układ Zasilania Paliwem SOFIMA Honda PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V (BA4) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.10 - 1992.01) SOFIMA
Układ Zasilania Paliwem UFI Honda PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V (BA4) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.10 - 1992.01) UFI
Układ Zasilania Paliwem VALEO Honda PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V (BA4) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.10 - 1992.01) VALEO
Producent:ALCO FILTER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ALCO FILTER
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
SP-2038
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ALCO FILTER
Kod:
SP-2038
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Wysokość [mm]:  95,0
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  86,0
Rozmiar gwintu 1:  M12X1,25
Rozmiar gwintu 2:  M12X1,25
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Zasilania Paliwem

Jak uszczelniać przewody paliwowe? Sprawdź sprawdzone sposoby

Jak uszczelniać przewody paliwowe? Czy zastosowanie bandaża naprawczego do przewodów gumowych jest dobrym rozwiązaniem?

Przewody paliwowe ulegają uszkodzeniu zarówno z przyczyn chemicznych, jak i mechanicznych. A gdy spoistość takiego przewodu zostaje przerwana, na zewnątrz wycieka paliwo, a do wnętrza dostaje się powietrze. Czy można temu zaradzić bez wymiany przewodu?

czytaj więcej >
Zapowietrzony układ paliwowy. Jak odpowietrzyć i kiedy trzeba to zrobić?

Jak poradzić sobie z zapowietrzonym układem paliwowym? Kiedy odpowietrzenie jest konieczne i w jaki sposób należy je przeprowadzić?

Zapowietrzenie układu paliwowego może mieć różne konsekwencje. W jednym przypadku będzie wymagać poświęcenia nieco czasu na przeprowadzenie odpowietrzania, w drugim potrafi doprowadzić do naprawdę paskudnej awarii. I właśnie z uwagi na ten najgorszy możliwy scenariusz warto wiedzieć, jak zareagować, kiedy pojawią się pierwsze objawy zapowietrzenia układu paliwowego. Jakiego typu są to objawy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze