Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Uszczelka głowicy HART do Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06)

Uszczelka głowicy AJUSA Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06) AJUSA
Uszczelka głowicy ELRING Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06) ELRING
Uszczelka głowicy ELWIS ROYAL Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06) ELWIS ROYAL
Uszczelka głowicy FAI AUTOPARTS Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06) FAI AUTOPARTS
Uszczelka głowicy GLASER Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06) GLASER
Uszczelka głowicy GOETZE Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06) GOETZE
Uszczelka głowicy HART Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06) HART
Uszczelka głowicy PAYEN Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06) PAYEN
Uszczelka głowicy TRISCAN Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06) TRISCAN
Uszczelka głowicy VICTOR REINZ Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06) VICTOR REINZ
Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
710 288
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
710 288
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  1,35
Średnica [mm]:  87
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka metalowo-włóknowa
Do 100 dni na zwrot
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Uszczelka głowicy

Porady z kategorii: Uszczelka głowicy

Uszkodzenia uszczelki głowicy silnika - objawy

Uszkodzenia uszczelki głowicy silnika - objawy

Częstą usterką pojazdu, jakiej obawia się wielu kierowców jest przepalenie uszczelki pod głowicą. Uszkodzenie tego elementu można rozpoznać i naprawić samodzielnie - należy jedynie wiedzieć jak się do tego odpowiednio zabrać.

czytaj więcej >
Jak dobrać uszczelkę pod głowicę silnika? Prawidłowa grubość

Jak dobrać uszczelkę pod głowicę silnika? Dlaczego dobór prawidłowej grubości tego elementu jest tak ważny?

Kiedy uszczelka pod głowicą silnika zużyje się w sposób naturalny lub ulegnie uszkodzeniu, pozostaje jedynie jej wymiana. Jednym z ważnych elementów tej wymiany jest dopasowanie nowej uszczelki. Dlaczego ten właśnie aspekt jest tak istotny? Czym należy się kierować przy wyborze nowej uszczelki pod głowicę?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze