Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulca OPTIMAL do Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10)

Zacisk hamulca ATE Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) ATE
Zacisk hamulca A.B.S. Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) A.B.S.
Zacisk hamulca AUTOFREN SEINSA Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulca BENDIX Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) BENDIX
Zacisk hamulca BREMBO Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) BREMBO
Zacisk hamulca BUDWEG CALIPER Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulca DRI Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) DRI
Zacisk hamulca ELSTOCK Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) ELSTOCK
Zacisk hamulca ERA BENELUX Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) ERA BENELUX
Zacisk hamulca ERT Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) ERT
Zacisk hamulca FTE Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) FTE
Zacisk hamulca GENERAL RICAMBI Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) GENERAL RICAMBI
Zacisk hamulca JP GROUP Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) JP GROUP
Zacisk hamulca KAWE Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) KAWE
Zacisk hamulca LAUBER Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) LAUBER
Zacisk hamulca MAXGEAR Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) MAXGEAR
Zacisk hamulca NK Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) NK
Zacisk hamulca OPTIMAL Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) OPTIMAL
Zacisk hamulca QUICK BRAKE Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) QUICK BRAKE
Zacisk hamulca SBS Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) SBS
Zacisk hamulca TEXTAR Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) TEXTAR
Zacisk hamulca TMI Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) TMI
Zacisk hamulca TRICLO Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) TRICLO
Zacisk hamulca TRISCAN Porsche 924 2.0 Turbo coupe 177KM, 130kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) TRISCAN
Producent:OPTIMAL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BC-1997R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
BC-1997R
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Ograniczenia producenta:  ATE
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Typ zacisku hamulca:  Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Materiał:  Odlew staliwny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez ramy mocującej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z ramką wspornika
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  20,5
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  289
Parzyste numery artykułów:  BC-1997L
Jakosć:  Remanufactured
Średnica tłoka cylindra:  54
Do 100 dni na zwrot
390,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BC-1997L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
BC-1997L
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Ograniczenia producenta:  ATE
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Typ zacisku hamulca:  Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca:  Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Materiał:  Odlew staliwny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez ramy mocującej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z ramką wspornika
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:  20,5
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:  289
Parzyste numery artykułów:  BC-1997R
Jakosć:  Remanufactured
Średnica tłoka cylindra:  54
Do 100 dni na zwrot
390,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zacisk hamulca

Jarzmo hamulcowe - co i gdzie to jest? Kup u nas nawet 40% taniej

Element, bez którego mocowanie zacisków oraz klocków hamulcowych byłoby po prostu niemożliwe

W hamulcach samochodowych nic nie jest tak proste, jak mogłoby się wydawać. Każdy, kto prowadził kiedykolwiek samochód wie, że gdy naciśnie pedał hamulca, samochód zwalnia i ostatecznie zatrzymuje się. Ale w jaki sposób nasza stopa jest w stanie zatrzymać samochód o masie, dajmy na to, 1361 kg, poruszający się po drodze z dość dużą prędkością? Istotną rolę w tym procesie odgrywa jeden mały, lecz niezwykle wytrzymały element, o którym często zapominamy.

czytaj więcej >
Malowanie zacisków hamulcowych w kilku prostych krokach - od czego zacząć?

Malowanie zacisków hamulcowych. Kiedy się na nie zdecydować, jaką metodę malowania wybrać i od czego należy zacząć?

Malowanie zacisków to czynność zaskakująco prosta, jednak nie zawsze prawidłowo wykonywana. Jak w wielu innych przypadkach o efekcie końcowym decydują tutaj drobne szczegóły, takie jak określenie, kiedy należy zaciski pomalować i w jaki sposób się do tego zabrać. A w zależności od powodu oraz sposobu malowania zacisków, różne też mogą być metody przygotowania się do tego. O czego więc należałoby zacząć?

czytaj więcej >
Elektryczne zaciski hamulcowe. Jak działają, jak są zbudowane i ich najczęstsze awarie

Elektryczne zaciski hamulca postojowego. W jaki sposób działają, jak są zbudowane i co najczęściej się w nich psuje?

W 2013 roku firma ATE wypuściła na rynek bardzo ciekawe rozwiązanie, jakim jest zintegrowany elektryczny hamulec postojowy. Jest to część zintegrowana, ponieważ łączy w sobie element napędzający oraz sam zacisk. Jak działa tego typu rozwiązanie? Z czego jest zbudowane i jak reaguje na codzienną eksploatację?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze